Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i løpet av svangerskapet?

Anbefalte innlegg

28+3 i dag. Gått opp ca 4 kg så langt. (Overvektig fra før..)

Forrige gang var det opp 19 kg, mye kom på slutten. Gikk ned igjen 14 kg de første 13 dagene, så hadde en del væske. Regner med at det kommer denne gangen også. De resterende kiloene forrige gang forsvant på trilleturene.

Håper jeg ikke går opp fullt så mye denne gangen og at det nok en gang forsvinner "av seg selv" og på trilleturene gjennom sommeren :-)

Fortsetter under...

Uke 37 og opp 9 kg. Økningen gikk sakte i starten og jeg var kjempefornøyd, men har økt kraftig på de siste par ukene. Nå har jeg permisjon og skal være hjemme sammen med godteriskuffen... Hjelp, hvordan skal dette gå?!! :/

38+2 og allerede gått opp 20 kg....:-/ hadde et mål om 15 kg, men ser at d slaget e gått...litt ekstra kos i kombinasjon me sykemelding og bekkenløsningssmerta har nok en del av skylda.

Men har stor tru på at masse lange trilletura no utover våren vil få formen tilbake!:-) har ihvertfall lagra masse energi som kan tas i bruk når amminga starte:)

Annonse

40+4 (termin igår), og opp 4,5 kg. Har endel vann i kroppen også, så er spent på hvor mye jeg vil veie etter fødselen/ukene etter, når vannet også går bort... Ikke overvektig fra før!

Uke 31 og ikke lagt på meg noen ting...

Jeg hadde litt å ta av før jeg ble gravid, så er egentlig kjempefornøyd, men begynte å bli litt bekymret for vekst hos babyen.

Men var hos jordmor for noen dager siden og SF-målet følger sin egen kurve fint som bare det...

Sist endte jeg bare 5-6 kg høyere enn før jeg ble gravid, men da hadde jeg gått ned en del i begynnelsen, så vi får se!

Jeg er 36+5 idag og jeg har gått opp 19,7kg!Ikke 20 riktig ennå ;):P Men nå er mye av det vann..Sliter utrolig med hovne bein..Har vondt for å gå..Men til og med nese og lepper er fylt!Har ødem 2-3..Gikk fra 1-2 til 2-3 på 5 dager.. :o Men snart ferdig nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...