Gå til innhold

Da har tredjemann hos oss kommet til verden!

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått prinsesse nr 2 og har også en prins. Ble igangsatt i uke 37+3 på grunn av problemer ved inntak av mat som startet da jeg var i uke 22+3. Ble først forsøkt modningskateter uten noe særlig hell. Ble satt på modningspiller og fikk et langt foredrag om hvordan forløpet var, at jeg måtte ligge i 1 time etterpå og deretter skulle ut å vandre for deretter ny pille 3 timer etter. Kom aldri så langt for den pilla hjalp og plutselig var det 4 cm åpning. De fjernet resten av pilla da det hadde satt igang litt for fort og da stoppet det hele opp. Etter å ha ligget å venta i 3 timer uten at det skjedde noe så bestemte legen at vannet skulle tas. Og da satte det hele igang igjen. Så fra de tok vannet og til lillemor var ute tok det 3 timer. Så fra de satte modningspilla og til alt var over hadde det gått 8 1/2 time. Lillemor var helt perfekt. 47 cm lang og veide 2840 gram. Veide litt mer enn sin storesøster som ble tatt på keiserlig vis i uke 37.

Fortsetter under...

Da har jeg fått prinsesse nr 2 og har også en prins. Ble igangsatt i uke 37+3 på grunn av problemer ved inntak av mat som startet da jeg var i uke 22+3. Ble først forsøkt modningskateter uten noe særlig hell. Ble satt på modningspiller og fikk et langt foredrag om hvordan forløpet var, at jeg måtte ligge i 1 time etterpå og deretter skulle ut å vandre for deretter ny pille 3 timer etter. Kom aldri så langt for den pilla hjalp og plutselig var det 4 cm åpning. De fjernet resten av pilla da det hadde satt igang litt for fort og da stoppet det hele opp. Etter å ha ligget å venta i 3 timer uten at det skjedde noe så bestemte legen at vannet skulle tas. Og da satte det hele igang igjen. Så fra de tok vannet og til lillemor var ute tok det 3 timer. Så fra de satte modningspilla og til alt var over hadde det gått 8 1/2 time. Lillemor var helt perfekt. 47 cm lang og veide 2840 gram. Veide litt mer enn sin storesøster som ble tatt på keiserlig vis i uke 37.

Gratulerer så mye:) Kos dere masse:)

Du sier du ble satt igang pga dårlig matinntak, jeg er i uke 37 nå, og ligger på sykehuset pga dårlig form pga dårlig matinntak, er satt på drypp, både i går og i dag pga for lite væske i kroppen.

Får kvalmestillende for å ikke spy, og ligger kun å sløver.

De vil ikke sette igang, men fokuserer på å få i meg væske og næring for å få energi til fødsel og etter fødsel.

Hva var det som gjorde at du ble satt igang?

Annonse

Du sier du ble satt igang pga dårlig matinntak, jeg er i uke 37 nå, og ligger på sykehuset pga dårlig form pga dårlig matinntak, er satt på drypp, både i går og i dag pga for lite væske i kroppen.

De vil ikke sette igang, men fokuserer på å få i meg væske og næring for å få energi til fødsel og etter fødsel.

Ser du er trønder... Du er ikke på St. Olav vel..? Jeg raste ned i vekt de siste 8 ukene før fødsel pga dårlig matinntak og dårlig form (kroppen ville ikke holde på maten) men mitt sykehus (St. Olav) nektet å sette meg i gang. Fødte en bitteliten gutt i uke 42+2.

Gratulerer ellers med baby, Mona Hau! Godt du ble satt i gang når formen var dårlig!

Jeg ble satt igang fordi jeg ikke spiste etter jeg hadde passert uke 22 i svangerskapet. Jeg fikk voldsomme smerter ved matinntak som ingen helt vet hva kommer av så jeg ble satt igang med sistemann og keisersnitt med nr 2 også da jeg var i uke 37 med henne. Med førstemann hadde jeg ikke disse problemene. Jeg er slankeoperert så de tror det har noe med tarmen å gjøre, at den blir liggende i klem ved matinntak og det er smerter jeg ikke unner min verste fiende tror jeg. Så grunnen til at jeg ble satt igang var altså at jeg så og si ikke hadde spist på 15 uker og hadde gått ned 10 kg i vekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...