Gå til innhold

Treff i Bergen, prøver igjen;)


FrøkenEli

Anbefalte innlegg

Eg må se det ann i morgen! Småen er syk i dag, så må se hvordan det blir til i morgen om eg kan være med! Eg kommer om han er i barnehagen - men det ser dårlig ut nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på det blir noe på meg i morgen :,( Han hadde feber nå i kveld, så kan vel uansett ikke levere han i bhg da. Kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga mageknip hos småen er jeg litt sent ute,

ikke silkert jeg rekker byen til ett. Kan jeg treffe dere

et sted, eller ringe noen hvis jeg ikke rekker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det i dag? :D

 

Det var skikkelig dumt at småen er syk nå igjen - men med opp i 39,9 i temp gjennom dagen er det ikke mye å gjøre annet enn å være hjemme :( Samboeren er på kurs, kommer igjen i kveld - så er helt utslitt av all bæring, løfting og stell :( Bekkenet er helt ødelagt og egentlig psyken og. tar på å ha så vondt og bli presset så mye kroppslig, har jo ikke hatt noe valg..

Forhåpentligvis er han frisk igjen om noen dager, så om det blir treff igjen så vil eg gjerne være med :) Men med all sykdommen vi har hatt i hus er det vel noe nytt om noen dager :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, det gjekk bra. Spent 73 rakk det, og det var veldig kjekt. Starter ny tråd om nytt treff, då finn me ein dag du kan :)

 

Og eg veit kor tungt det er å vera heime med sykt barn når du er gravid, så du får veldig masse sympati her hos meg :)

Endret av FrøkenEli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...