Gå til innhold

Da er det ikke mange timene igjen til innleggelse og KS ... Noe spent ja...!!!

Anbefalte innlegg

6,5 timer til innleggelse og forhåpentligvis KS ganske så tidlig! Mitt tredje barn, men føler meg helt 1.gangs i forbindelse med forløsningen. Har ikke sett de to andre barna mine helt ferske, så dette blir første gang jeg får se barnet sånn med en gang, og første gang jeg har våkent KS. Oi oi oi hvordan skal jeg få sove i natt?!?!?!

Fortsetter under...

Takk for det dere :) . Sitter her på føden og har akkurat fått beskjed om at det i verste fall kan drøye til 14.30 i dag pga mulig et par akutte saker de var usikre på om ville bli akutte eller ei... Men sånn får det jo bare bli ;)

Annonse

Hei! Ja vesle jenta ble født 12.30 ved KS, og var 2770 og 47 cm lang 7 dager før termin. Herregud så små de er ;) . Skikkelig ømt i buken, føles som om jeg har blitt kjørt over med kranbil og rygget over igjen. Blødde 600 ml så de knadde og jobbet godt med livmora for å få den til å trekke seg sammen. Alt i alt en flott opplevelse ;) .

Hei! Ja vesle jenta ble født 12.30 ved KS, og var 2770 og 47 cm lang 7 dager før termin. Herregud så små de er ;) . Skikkelig ømt i buken, føles som om jeg har blitt kjørt over med kranbil og rygget over igjen. Blødde 600 ml så de knadde og jobbet godt med livmora for å få den til å trekke seg sammen. Alt i alt en flott opplevelse ;) .

Hurra!! Gratulerer så mye med den lille jenta :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...