Gå til innhold

Vi som skal lage påskeegg med innsett i april :)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Ja, da er vi igang! Fikk tr i går og begynner med Synarela 1.mars. Jeg skal gå på 125 ie Puregon. Venter på brev og resepter i posten nå så kommer tilbake med mer info. Flere som skal lage påskeegg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) begynner med synarela 11.mars. Puregon- og menopur start 26.mars :) ultralyd 4.april, så kanskje uttak og innsett andre uka i april :)

Har fått resepter, så skal på apoteket i løpet av uken å få dem til å bestille om dem ikke har det inne da..

Spennende å være igang igjen :) hatt en pause fra forsøk i nesten to år.

Første forsøk i det private, Klinikk Hausken :)

Endret av ire86 *håper<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ så spennende! Da ligger vi likt i løypa! Tror jeg skal ha ul 5.april :) Skal gå lengre enn deg på på Synarela, og uten Menopur, men ellers er vi helt likt. Så kult, da må vi følge hverandre :D De snakka om uttak i uke 15 her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sannsynligvis her jeg kommer inn også, venter TR 22 februar, sa spraystart i midten av mars og uttak en gang i April. Om da ikke hysteroskopien som er planlagt etter TR kommer ødelegger denne syklusen da.. Skal inn på sykehuset i dag ta blodprøve for å sjekke om jeg skal prøve med blodfortynnende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende, Kalia78 :) håper du får begynt snart du også :)

 

Fiemor: vi holdt også til på St.olavs, men det klaffet ikke for vår del der og tok godt over et år pause, før vi valgte å gå for Hausken. Blir en lengere kjøretur for oss, men forhåpentligvis er det verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du slår følge Kalia78 :)

 

Okay, ofte er det bare en bytting av klinikk som skal til så jeg har har trua på deg :) Dette er vårt første forsøk så jeg er optimist enda på dette. Helt annen verden å ha trua. Har gått i to år og vært sur og negativ hele veien. Bare vet at jeg er infertil og aldri vil klare det selv. Jeg har endo, men mannen er sprek som en fole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St.Olavs er flinke dem :) men vi var nok en hardt nøtt for dem, så vi følte for å bytte :)

Har vært gravid 3ganger, både med og uten hjelp, men mistet tidlig. Min mann er helt frisk :)

Hausken satte et ? om jeg hadde en svært mild form for PCOS.

(produserer for mange egg = dårlig kvalitet på dem).

Går på p-piller nå, siste pilla 10.mars :)

Dem anbefalte to sykluser med p-piller for å sette eggstokkene i dvale, slik at det kommer forhåpentligvis nye og friske egg til forsøket :)

 

Bra du har trua, det har jeg og :):)

Endret av ire86 *håper<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle hyggelige damer. så koselig å se at dere oppmuntrer hverandre!,

jeg er ny her, meldte meg inn da jeg så dette trådet.

Jeg har hatt 1 fersk og 1 fryse førsøk, siste nevnte fikk jeg neg på idag:(.

satser på å lage påske egg;) skal begynne på spray i mars og uttak i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, velkommen, Lan80 :) synd du testet negativt :(

Men bra du er positiv til neste forsøk :)

 

Vi skal få til noen gode påskeegg alle mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Lan80, her er det plass til fler vettu :D Leit at du fikk neg frys, føler virkelig med deg. Vi får håpe vi får lagt noen fine påskeegg nå :D

 

Ire86: oj såpass ja :/ Elendig at spirene ikke ville klore seg fast. Huff! Har hørt masse fint om Hausken så jeg tror du vil få hjelpen du trenger hos han. Vi har ikke råd til å gå privat, men skulle gjerne ha gjort det hvis vi hadde råd. Får prøve sjansene våre i det offentlige først og vurdere videre hva som skal skje hvis det blir neg. Jeg har aldri gått på prevensjon og aldri vært gravid.. Hadde imidlertid en biokjemisk andre syklusen etter laparoskopien min, men den ville ikke sitte, fikk svak positiv 11 dpo og mens til vanlig tid 13 dpo :(

 

Hva skal dere ta av medisin? Jeg skal spraye to ganger daglig med Synarela, og skal ha 125 IE puregon.

 

Nå skal jeg bake boller til mannen siden han er så snill og god. Det er tøft for mennene i denne situasjonen og. Må være litt av en tåmodighetsprøve å være den friske i forholdet som kan få barn, når partneren har full stopp. Han har jo jobba rævva av seg for å få meg på tjukka stakkar :) Jaja, sånn er nå en gang naturen, heldigvis kan man trikse litt når man har så uflaks :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp her skal jeg igang igjen med å lage barn, og gir meg ikke enda. Jeg er positiv, optimistisk, og vet at det forblir jeg inntil ca rugedag 7-8 da helvetet begynner... :)

Jeg har mange ivf bak meg og denne gangen er jeg igang med 5. søsken ivf. Alderen er høy, og derfor er 5 forsøk i den store sammenheng ikke avskrekkende mye - jeg er 39.

Jeg innser at vi kanskje ikke får et søsken, men jeg vet også at dersom vi får det er det såååå verdt det :)

Begynner på spray om to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå så spennende! :) Blir så glad for å se at vi er flere som skal igang nå :) Føler meg ikke så alene lenger :) Gruer meg forferdelig til rugeperioden. Huff så nervepirrende det blir. Kommer til å føles som vi har kastet 15 000 ut vinduet i tillegg til å sitte der å blø nok en gang hvis det ikke går. Hjemsøkt av mensen føler jeg at jeg er.. Er førstegangs jeg da. Vi får backe opp hverandre som best vi kan jenter og håpe egga våre er velsignet med masse babystøv fra kurva til påskeharen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melder meg inn her:-) Skal i gang med kort regime igjen i april. Regner med innsett i slutten av april. Det blir mitt siste forsøk i det offentlige. Går det ikke denne runden er det Danmark neste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig, velkommen til oss :) Dette blir bare mer og mer spennende jo flere som skal ruge sammen :D Beundrer pågangsmotet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Fått beskjed om å ringe st Olavs midt i mars for å få tilsendt resepter, og starte opp kort intervall for ICSI. Hvis alt går etter planen, snakket de om uttak av egg i uke 16! Er så spent!

Håper alt går bra for dere alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå jippii :D Det er uka etter meg! Nå begynner vi virkelig å bli en fin gjeng her :) Godt å ha flere å snakke med som gjennomgår det samme, føler meg ganske alene irl for ingen skjønner hvordan ivf foregår og hva jeg/vi går igjennom. Håper vi alle blir på tjukka. Jeg er meget klar for å spy hele starten på sommern :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig brev om noe av medisinene. Skal ha 2x2 spruter Synarela hver dag fra 1.mars. Kommer til å bli en drage, jeg bare vet det! Starter med Puregon 27.mars og har UL 5.april :) Det finnes bare en el-sprøyte, Ovitrelle? Har ikke snøring hvilken progesteronstøtte jeg skal ha, er Crinone vanligst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Hei hei:) melder meg inn her:) Skal ha kort regime på Hausken i april, begynner nok på sprøyter en av de første dagene i april, gruer og gleder meg. Nesten 5,5 år siden sist jeg hadde ivf forsøk, hatt et par frys i mellomtiden. Men føler meg helt grønn på dette nå! Veldig klar for å sove vekk sommeren og være kvalm ja;) krysser fingrene for mange gode påskegg og nydelige nyttårsbarn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sykt mye å gjør, skal selge leiligheten snart, jeg og mannen har jo kjøpt hus som er ferdig i April. Fredag kommer både fotograf og takstmannen hit.. Tiden går så fort! Pakker og vasker litt hver dag.. Håper tante holder tiden og kommer på fredag også, så jeg kan få ringt til Haugesund og få tid til hysteroskopi fort.. Vil i gang med spray ca 15 mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæsken døtte altså, i dag sprakk ei vanncyste hos meg, det gjør så inni h vondt det! Helt alene på stuegulvet og trodde jeg skulle dø! Har skjedd flere ganger siden i høst! Greit å få den vekk før medisinstart tenker jeg, men herregud det er en skremmende opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...