Gå til innhold

heihei! da hører jeg visst til her..flere med nr 3 i magen?


med nr 3 i magen

Anbefalte innlegg

da har jeg vært hos legen. termin 5 oktober:) han trodde jeg var 6 uker på vei. er jg da 6+0 idag da eller å 6+1 imorgen, altså 1 dag inn i min 7 uke? har glemt dette litt. er over tre år siden sist:)

 

flere med nr 3 i magen da? å spent på hvordan detta skal gå? det er iallefall jeg, veeeldig å:) litt sånn gruglede følelse..bra man har masse tid å forberede seg på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin 6. oktober og venter nr. 3. Kjempespennende. Har en jente på 5 og en gutt på snart 3 år fra før. Rart å være gravid igjen. Kjempestas. Koser meg med tanken på at dette er min siste, og tenker at jeg skal kose meg litt ekstra denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Litt i sjokk her, men her er nr.4 i magen.. Mannen er ikke helt klar ennå, men det kommer vel iløpet av resten av svangerskapet. Ikke planlagt, men velkomment når det er et faktum. (Selv om mye kan skje ennå.).

 

Terminen er 20.oktober.

 

Har som sagt 3 stykker fra før av (7år, 4år og 1år).

 

Bekkenet skranger allerede, det sammen med en hårdott i halsen var grunnen til at jeg tok en test. Så dette kan jo bli spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Venter nr 3 her også. Har to gutter på 5 og 7 fra før. Har foreløpig termin 21. oktober. Er kjempeglad og veldig spent! Et veldig etterlengtet svangerskap og barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ventes faktisk nr 5 :) har fra før 12, 7, 4 og 2 åring. Fullt hus og stor glede. Foreløpig termin er 23. Oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Venter også nummer tre, var på ingen måte planlagt. Var fornøyd med å ha to, men når sjokket har lagt seg er gleder vi oss til tredje kommer et sted mellom 13. -23 oktober. Skal bli greit å komme seg på ordinær ultalyd og faktisk få en litt mer presis termin;) Har to jenter på 4 og snart 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her kommer nr. 3 i midten av oktober. Har 2 barn på 5 og 3 år fra før. Gleder oss veldig til å bli familie på 5. Vi har fortsatt ikke sagt noe til noen enda, men spørs hvor lenge vi klarer å holde det skjult ettersom buksene blir for trange.. Skal informere jobben denne uken. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 3 31.oktober :)

Måtte informere jobben og andre uke 6 pga kvalme :/ måtte bli sykmeldt. Har vært noen laaaaange uker, og ekstra nervøs for at ting skal gå galt pga alle har visst det. Men 12+4 idag og regner med at det fortsatt er liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nummer 3, det blir veldig gøy! Og ikke minst siden de to eldste, jente på 7 og gutt på 5, andre gleder seg veldig til å få en lillesøster eller lillebror. Termin 14.oktober

Endret av Amalie har blitt storesøster:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...