Gå til innhold

Farris bad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der? Hvilke behandlinger vil dere anbefale?

Anonym poster: 063cfcab14264ec165d39227a2cdf268

Skrevet

Jeg har vært der, bare gled deg!! :-)

Jeg hadde en full kroppsmassasje, mine venninner hadde fotpleie og ansiktsbehandling. Alle var vi fornøyde! Men vi var også enige om at vi kunne ha spart pengene, fordi det var så mye annet å gjøre der (badstue, kuldekulp, varmekulp, steambad, Fotbad og boblebad).

Digg sted, god tur!!

Skrevet

Jeg har vært der, bare gled deg!! :-)

Jeg hadde en full kroppsmassasje, mine venninner hadde fotpleie og ansiktsbehandling. Alle var vi fornøyde! Men vi var også enige om at vi kunne ha spart pengene, fordi det var så mye annet å gjøre der (badstue, kuldekulp, varmekulp, steambad, Fotbad og boblebad).

Digg sted, god tur!!

Husker du hva behandlingene dere tok het?

Jeg skal bare være der en natt, ville du tatt 1 eller 2 behandlinger da? Eller fler?

Skrevet

Det er bare fantastisk der *sukk*

Vi tok hamam-behandling - nyyyyydelig *dobbelt-sukk* ellers koste vi oss i spa-avdelingen med oroduktene fra goodiebag'ene som sto på rommene våre. Vi var der fra lørdag til søndag :) rent tidsmessig holdt det med en behandling. Skulle jo ha tid til god mat og vin også ;)

Skrevet

Jeg har tatt cocnut rub and milk ritual wrap et par ganger, og det er helt nydelig. Har babyhud i flere uker etterpå. Én behandling holder lenge, man blir ganske "sliten" av det, dessuten er det masse annet deilig å drive med der også. Vil anbefale deg å bruke god tid på å utforske de ulike saunaene og kulpene.

Anonym poster: d8abd2791f44a82cf0f7d06db9ab690a

Skrevet

Burde jeg ta behandling på den dagen jeg kommer eller den dagen jeg drar? Med tanke på at man kan bli sliten av behandlingen... Vil ha mest mulig ut av oppholdet:)

Takk for alle svar, nå gleder jeg meg enda mer!!! :)

Skrevet

Men er man naken der?? Er det felles for menn og damer eller adskilt, kjedelig for par om det er adskilt? Tenker på alle disse ulike rommene og bassengene i spaavdelingen. Står at de anbefaler å ikke ha på klær og at man skal dekke seg til, greit nok i badstu har man håndkle over seg , men i bassenget har man vel på seg bikini???

Skrevet

Vi i tasset rundt i morgenkåpe og tøfler med salige blikk og harmoniske smil om munnen. Lurer på om vi ikke tok behandling samme dag som vi kom, ikke godt å si for hele oppholdet var bare deilig og mykt og luktet godt ... :)

Skrevet

Men er man naken der?? Er det felles for menn og damer eller adskilt, kjedelig for par om det er adskilt? Tenker på alle disse ulike rommene og bassengene i spaavdelingen. Står at de anbefaler å ikke ha på klær og at man skal dekke seg til, greit nok i badstu har man håndkle over seg , men i bassenget har man vel på seg bikini???

Man kan velge. Se hjemmesidene deres for spa-etikette http://www.farrisbad.no/Spa-etikette__1044.html
Skrevet

Det er bare fantastisk der *sukk*

Vi tok hamam-behandling - nyyyyydelig *dobbelt-sukk* ellers koste vi oss i spa-avdelingen med oroduktene fra goodiebag'ene som sto på rommene våre. Vi var der fra lørdag til søndag :) rent tidsmessig holdt det med en behandling. Skulle jo ha tid til god mat og vin også ;)

Var det kongens hamam eller dronningens hamam dere tok? Jeg lurer litt på kongen, selv om dronningen høres bedre ut i navnet;)

Skrevet

Man kan velge. Se hjemmesidene deres for spa-etikette http://www.farrisbad.no/Spa-etikette__1044.html

Ja men vil jeg møte masse fremmede nakne mennesker i spa området? Man kan jo ikke ha på seg morgenkåpe nede i basseng...

Skrevet

Vi så et nakent par, resten hadde badetøy :)

Skrevet

Oj

Skrevet

Oj

Var ikke sjenerende, altså. De var "unge og pene", men vi jentene ble enige om at det var litt kleint likevel og litt sånn: "Se så pene vi er og hvor komfortable vi er med å være nakne". :)
  • 2 uker senere...
Skrevet

Noen som har spist på restauranten her? Burde vi spise på restauranten på hotellet eller finne et sted i nærheten i larvik?

Hi

Skrevet

Kanskje Jarle svipper innom en tur også;)

Anonym poster: eca66333c9a754d843392b393a3ecb82

Skrevet

Kanskje Jarle svipper innom en tur også;)

Anonym poster: eca66333c9a754d843392b393a3ecb82

Nei takk. Ikke ødelegge denne tråden med mas om han.

Skrevet

Becks brasseriet rett ved siden av har knall god mat til en litt billigere penge enn på hotellet.. Jeg synes maten på hotellet er dyr. Hvis ikke så er det big horn litt lenger opp i byen.

Anonym poster: aa7b0073fcef0a9a4cef61225beb4779

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...