Gå til innhold

Presentasjontråd for oss med termin i oktober :-)


Nelli

Anbefalte innlegg

Heihei! :)

 

24 år fra Møre og Romsdal. I følge terminkalkulatoren venter vi vårt første barn 28. oktober. Er bare 4+2 enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Jeg er 29 år og vi venter vårt første barn 2. oktober (8+2) etter foreløpige beregninger. Vi bor i Oslo.

Gleder meg til sommeren i Oslo, da jeg kan gå i luftige kjoler. Buksene begynner allerede å bli trange, fordi jeg allerede har lagt på meg.. Hvordan skal dette gå? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 25 som bor i Trondheim og venter første barn 15.10. sammen med min herlige samboer :-) De som bor i området må bare ta kontakt om man ønsker å få til ett treff etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 28 år og har ei på 5 år fra før av. Er opprinnelig fra Indre Østfold. Bor på Romerike. Barnefar 34år...blir vårt første barn sammen...vi er ikke sammen ennå, men går nok den veien...graviditeten var litt av ett sjokk for oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30 år og venter første barnet, har hatt en SA tidligere. Har samboer og bor i Bodø. Det var ikke planlagt at jeg skulle bli gravid. Har foreløbig termin den 25. okt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen :)

Jeg er fra Lørenskog og har en nydelig gutt på snart 3 som er født i Danmark. Forventet termin er 22. Oktober. Siden jeg har uregelmessig mens er det ikke sikkert det er terminsdatoen. Er forresten 27 år. Gleder meg til å følge dere i laaaang tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Har foreløpig termin 11. oktober med tredjemann. Jeg er 27 år og gift med verdens beste mann!! ;-) Gleder oss til magen vokser og håper formen forblir bra utover svangerskapet. Lykke til alle sammen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er 25 år (blir 26 i sommer) og er gravid med første! Bor i Porsgrunn med samboeren min på samme alder. Foreløpig termin er 16.oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter vårt barn nr 2. Har en datter fra før som er født i oktober 2008.

Foreløpig termin er 18. oktober ( samme som jeg hadde med min datter).. Men har en misstanke om at denne kommer til å bli endret..

 

Bor i Lørenskog like utenfor Oslo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er 33 år og gravid med foreløpig termin 30. oktober. Er altså bare 5+2 i dag, med er positiv til at denne spiren skal sitte:)

Vi bor i Troms og har ett barn fra før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei, jeg er en kvinne på 32 år som sammen med min mann venter min/vår første barn 31 oktober!

 

YEy, lykke, kvalm, glede.. Og alt det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Trondheim, er 34 år og venter vårt tredjemann. Har to fra før på 4 og snart 2. Vansklig å si hvor lang jeg er på vei, ca 7-9 uker. Ikke akkurat planlagt dette;) Det blir et oktoberbarn iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Trøndelag, Snart 37 år, venter nr tre. Har gutt på snart 8 og jente på snart 6 fra før. Blir en liten attpåklatt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Jeg er 29 år, har ei datter på 3 år fra før fra et tidligere forhold, og to bonusbarn på 6 og 8 år. Så her blir det liv! Første barn med min store kjærlighet, da, det blir nok en ganske annen opplevelse enn forrige gang. Er straks 7 uker på vei nå, og merker allerede at buksene strammer i livet. Har termin 30 oktober, føles som en evighet til!

Studerer ernæringsfysiologi og jobber på en omsorgsbolig. Er fra Trondheim, men bor like utenfor Røros, er det fler her fra fjellregionen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...