Gå til innhold

Presentasjontråd for oss med termin i oktober :-)


Nelli

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr 3 ( mine andre er 9 og 11 år ) og har termin 1. oktober. Bor i Haugesund, 34 år og gleder meg. Er nå i uke 6 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Terminkalkulatoren sier 4. oktober ca. Første barn, og er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå :) Bor i Kristiansund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke termin enda men beg av oktober tenker jeg, bor i Tromsø. Har et barn fra før, en SA og en Provosert abort pga kromosomfeil ufornelig med liv. Krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 5 oktober her. venter mitt tredje barn , to gutter fra før på 3 å snart 5 år :) bor i trøndelag.

 

dette blir spennende!! grugleder meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter min første og har regnet meg fram til termin 9. oktober. Bor i Drammen. Er enda i en salg blanding av panikk, sjokk og ellevill glede,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,jeg og samboeren min venter vår første den 9 oktober og er 6 uker på vei:) Bor i Oslo og vil gjerne ta en kaffe etter hvert med noen av dere andre som har termin i oktober:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Termin 17 oktober, så ikke så veldig langt på vei akkurat ;-) blir mitt 5 barn dette her, og vi gleder oss! Har hatt 3 spontanaborter (2 mellom de to første og de to siste) og en i 2011. Skjedde ikke før i uke 13, så nå blir dt bare å leve i spenning til de første 13 er ferdig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 5 ca 27. Oktober. Bor i Tromsø. :)

Endret av 5 små hjerter <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminkalkulatoren viser meg 5. oktober. så er 7+0 i dag!

er 15 år og bor i Trondheim.

Lykke til med en liten spire alle sammen!:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Sniker meg forsiktig inn her. Er bare 3+5, men har fått utslag på 3 tester + den digitale testen. Termin er 29 oktober. Er 38 år og har et barn fra før på snart 3 år. Hadde en MA i uke 12 juli 2012, så kjenner jeg er litt nervøs frem til uke 13 denne gangen. Håper jeg får en ekstra ultralyd rundt uke 11. Bor i Vestfold og gift med mann på 42.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :)

 

Jeg er en jente på 25, bor i Aust-Agder og er gift med verdens flotteste mann. Har termin ca 22 oktober med nummer to (menstermin). Har en go'gutt på 6 fra før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Termin 18 oktober, bor i Troms. Har barn fra før, men dette blir min manns førstefødte! Vi gleder oss kjempemasse :)) ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. Jeg er 32 år. Har en gutt på 8 og en på 6 pluss en bonusgutt på 5. Termin 14.okt : ) bor i Porsgrunn , spør meg gjennom to svangerskap og er veldig spent på om jeg gjør det denne gangen og om alt e bra inne i magen. skal på ul om 3 uker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hå ;)

 

Er 32 år, har en gutt på 11 fra før. Ny mann, så dette blir vår første sammen. Termin 23 oktober :) Er 4+6 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...