Gå til innhold

Har dere flere farger på hånddukene? Eller kun ensfarget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har flest lyse håndduker, og det irriterer meg når de mørke må ligge å smale seg opp til at jeg kan fylle en hel maskin. De er grønne, mørkelilla, blå, rød... Vasker aldri halvfulle maskiner. vurderer å kaste de mørke og kjøpe inn slik at vi kun har lyse. Jeg innbiller meg at jeg hadde spart meg tid og rot ved å kun ha lyse håndduker. Hva har dere?:)

Anonym poster: ddf7da18dfc0fe8ed33b06bcdf572a76

Skrevet

Har flest lyse, men en hylle med røde, og en med blå/svarte. De blir sjelden brukt, av den grunnen du nevner...

Skrevet

Har alle farger og vasker alle ilag (bortsett fra når de mørke eller farga er nye og farger av)

Skrevet

Vi har en farge hver. Så har vi 3 håndklær hver. Aldri vært noe problem at de blir liggende for lenge på vask

Skrevet

Har litt forskjellige farger, både lyse og mørke. Syns det går greit å vaske mørke sammen med lyse så lenge de er vasket noen ganger. Kan ikke se at de farger av da.

Skal snart flytte inn i nytt hus, og vurderer å farge de mest fargerike(noen turkise og noen blå) i en mørkere farge, slik at jeg får flest mørke.

Anonym poster: d24b31b49dd72e9f653e6d64e5ef6c1b

Skrevet

Har håndklær i alle farger! Ingen hvite eller lyse da, heller ingen svarte

Skrevet

Vi har mest hvite m striper osv. Og har noen røde. Har mange røde i ulike størrelser så bruker håndhåndkler og dusjhåndkler, kluter osv likt så da blir det fort en full maskin med røde handler.

Anonym poster: 138d048b8aa3279edd251ac0c244ef25

Skrevet

Har håndklær i alle farger her også, men ingen helt lyse.

Har lilla, grønne, mørkeblå, litt lysere blå, røde, til og med noen oransje, alle vaskes sammen.

Anonym poster: 3df244dfa35c0710248ecfef5db3b1e7

Skrevet

Har hver vår farge og bare gjestehåndkle er hvitt. Vasker alle de vanlige håndklene sammen, som farget vask. Men vi vasker både hvitt og farget ofte så går aldri hatt noe problem med at ting blir liggende. Men nå har vi en baby i huset da, og tørketrommel, så terskelen for å kaste til vask og å sette på en maskin er veldig lav...

Skrevet

Har håndklær i alle mulige farger, men det er mest for å ha litt kontroll. Jeg har ei farge, sambo har ei farge, og alle barna har hver sin farge. Vasker de fleste sammen, og er ikke så nøye på vask av håndklær

Skrevet

Har bare hvite. De mørke eller de som barna har fått med nydelige disneyfigurer har jeg i en egen skuff kun til utebruk. Syns det blir for mye dill å begynne å sortere farger på håndklærne.

Skrevet

Har ensfargede hvite og ensfargede mørk grå. Og såpass mange av hver at det rekker ikke å bli tomt på badet før jeg har vasket en maskin med hver farge. Mine håndkle er synlige på badet så må ha lik stil :P hadde jeg hatt alt i skapet hadde jeg ikke brydd meg om alt matchet.

Skrevet

Samme som "Elsker livet", kun hvite. Mest for å slippe og sortere, bare kunne kaste i maskinen og sette på, og da også kunne kokvaske dem innimellom uten å tenke på at de farger av.

Har også barna sine hånklær med motiv o.l på liggendes for seg selv til bruk på stranda om sommeren osv. Disse er gjerne likevel så store at de bare er "knot" å bruke dem etter bad/dusj til hverdags...

Eneste er vaskekluter, for der får barna så mange fine som de bare eeeeelsker, så jeg har ikke hjerte til at de ikke skal få bruke dem;) Har heldigvis ikke vært noe problem med at de farger av til nå uansett...

Skrevet

Kun i fargene sand og grå, ingen med flere farger.

Skrevet

Kun ensfargede offwhite og sandfarget. Vaskedukene til ungene stort sett rosa eller sånn, så de går i samme vask. Ingen avfarging.

Anonym poster: d10600caef451338fec27646f5988085

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...