Gå til innhold

Da har jeg akkurat satt på første vaskemaskin med babyklær :-)

Anbefalte innlegg

Er nå 8 uker igjen til termin, og vi har fått myyye babyklær, så for å få fullstendig kontroll på om vi har alt, noe jeg trur vi har, så vasker jeg klærne og legger de i kommoden.

Blir en del maskiner, da det er sengeklær, dyner, kluter, klær (ull, og 60 grader), håndklær, trekket i bilstolen, voksipose og pledd.

Artig å begynne å få ting på plass, tida går litt raskere da, 1. og 2.trimester gikk kjempesakte syns jeg, men den siste mnd har gått raskt :-)

Har vasket babyrommet, og skal stryke og henge opp gardiner i kveld har jeg tenkt :-)

Håper på å få hjem senga raskest mulig, for da får jeg hengt opp sengehimmel, uro og nattlampe :-)

Fortsetter under...

Det hørtes veldig koselig ut :) Har ikke begynt å vaske tøy enda, men vi har fått satt opp sengen og kommoden. Så er vel ikke lenge før jeg begynner å vaske klærne også. Gleder meg:)

har sortert barneklær idag og gjort klart til vasking :)sengetøy og dyner er vasket :) skal vaskes over helga ;) har 10 uker igjenn, men skal bli godt å få det klargjort :) har ikke pusset opp rommet enda da, så skal ligge inne til oss til å begynne med. må få satt opp senga også snart. gleder meg til alt er klart til nedkomst ;)

Oi oi, hvor mye klær vi har i str 50-56, og har også masse i str 62 som jeg venter med å vaske klart.

Meeeen - hvor mye sokker trenger vi? Har en god del strømpebukser, og en god del sparkebukser med fot. Har to par vanlige sokker, og tre par strikket ullsokker. Og hvilke str bør jeg kjøpe?

Kjøper dere inn flasker og smokker før fødsel?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...