Gå til innhold

babyen var helt rolig i går, idag og!!

Anbefalte innlegg

Jeg har et urolig aktiv liten i magen og sånn har det var sen jeg begynte å kjenne liv, men igår så kjente jeg ikke noe på nesten 4 timer og det har ALDRIG skjedd før, så jeg blev kjempe redd og ringte føden,

der jeg fikk snakke med en jordmor.

Hun var veldigt vanskelig å menade at det er helt vanlig (er i uke 38)

men at jeg skulle spise noe og drikke saft og vente 1 time å registrere hvor mye bevegelse jeg kjente...

Jeg har aldrig behøvd drikke eller spise for å kjenne bevegelse før, men hun pleier å bli ekstra aktiv da, men jeg kjente så vidt 2 bevegelser på 1 time (som var veldig svake) og det er ikke likt babyen min.

Så jeg ringte opp igjen å fikk til svar at det er helt normalt og helt innom det normale, så sa jeg til henne at det kansje er vanlig for deg men babyen min har ALDRIG vart så her stille og jeg er kjempe redd fordi jeg har hadt en døfødsel før, så når jeg sa at jeg hadde hadt en døfødsel fikk jeg til svar :

"Ja du får vell komme opp da, siden du har hadt en litt vond opplevelse fra før"

LITT vond opplevelse!!! det klikket neste for meg, men jeg sa bara greit og reiste opp... DRITTKJERRING!! (hormoner)

Jeg kom opp og fikk den beste behandligen :-) de var så nøye og gjorde to sparke test for å var helt sikker på at alt var bra med henne og jeg fikk et UL der de sjekket at alt var bra...

Alt var fint og hun begynte bevege seg under sparketesten (Selfølgelig) :-)

Men legen sa til meg før jeg gikk: viss du er urolig så vill vi at du kommer inn, det er bedre du kommer en gang for mye en for lite.

Jeg blev så lettet å glad for at de var så flinke og snille når jeg kom inn.

men hun har roet seg kraftigt ned der inne og det skremer meg...

flere som har opplevd at babyen har roet seg så mye ned?

Fortsetter under...

Her og er han utrolig rolig.... men kjenner han innimellom så jeg er fornøyd da... men har vært inne 2 ganger hvor di faktisk har gitt han "støt " fordi han var så rolig... men di sier jo når fødselen nærmer seg så enten roer di seg eller blir mer aktive enn vanlig ;) men jeg fikk beskjed om at all endring skal sjekkes...! Så blir du urolig så reis inn :)

Ja, jeg håper det er fordi at fødseln er rundt hjørne for jeg liker det ikke, håper hun kommer snart så jeg slipper å uroe meg mer...

Jeg var hos fastlegen min idag og hun sa at viss de er vanskelige i telefonen og ikke vil at du ska komme inn,

men om jeg føler meg redd og urolig så ska jeg bare reise inn allikavell, for de må ta deg inn viss du først er der, de har ikke lov å sende deg hjem uten å sjekke deg =) he he

Det visste ikke jeg, så blev glad når legen min fortalte meg det =)

Great mother of God, skulle fått kloa i hu kjærringa på tlf for deg, åh, slike mennesker burde jobbe med maskiner, ikke mennesker... Jeg har også hørt at babyn kan blir roligere rett før de kommer ut, kanskje er det like før?? :)

Ja, det var det jeg tenkte og... Jeg var rasende, men blev veldigt overasket når jeg kom inn og de var så snille å forstående =)

det er som du skriver noen burde ikke jobbe i det yrket... for en kjerring!! =) he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...