Gå til innhold

<3 oktober-magene <3


<3Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Er fortsatt trøtt og har vonde pupper....har nylig hatt omgangssyke, den har sluppet taket......men, idag føler jeg meg kvalm og ug

gen igjen, og litt svimmel.....lurer på om dette er starten på svangerskapskvalme.....

 

Uff, håper ikke kvalmen kommer så tidlig. Krysser fingrene for at det er ettervirkninger av omgangssyken. Vonde pupper ja, kjenner det jeg også. Lurer på om de har tenkt å vokse mye, mine er allerede D cup, så jeg "orker" ikke større pupper, :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

weee!

Jeg kommer å inn her etter positiv test igår ;)

IKM idag.. så har forløpig termin 11.oktober ;)

Mitt tredje barn !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også uendelig trøtt. Jeg er student og er i praksis for tiden på en vgs skole, litt slitsomt når jeg er så trøtt, men det går fint :) Jeg trives veldig godt, så det har mye å si.

 

Ellers er det lite symptomer, bortsett fra at jeg er trøtt og er ekstremt oppblåst. Er 6+2 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kvalm på denne tiden med ho jeg har fra før også, så forventer nesten at det kommer......det ga seg heldigvis når jeg gikk over i 2.trimester. Føler meg også veldig oppblåst......gleder meg til gravid-magen kommer! Foreløpig er jo alt så hemmelig, så det føles nesten ikke virkelig!?

Når har dere tenkt å fortelle nærmeste familie og venner?

Endret av Ønske-spire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fortalt det til mine foreldre og min aller bestevenninne.. Siden vi oppdaget en MA sist i uke 14, skal vi dra på privat UL i uke 11- 12, før vi forteller det til alle!

 

Vi skal besøke hans familie i påsken (bor laaangt unna, så prøver å holde oss til da, da er vi forhåpentligvis 14 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm...ifølge terminkalkulatoren på barnimagen sin side har jeg foreløpig termin 1.oktober, men i følge en app jeg lastet ned på tlf nå har jeg termin 29.september......blir spennende å se hva det blir! Er dere mange som skal på tidlig UL? Jeg har aldri mistet, så ser ikke pen grunn til å dra på det.....hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært hos gyn. Fikk innvendig UL, og han kunne se av livmoren var tykkere, men ikke noe rumpetroll. Han tok en del blodprøver og kunne bekrefte graviditeten. Så nå er vi i gang :-) Fikk første ordinære kontroll 20 februar, og han regnet med at vi kunne se det da!

 

Fikk også med meg svangerskapsboka, så nå har jeg mye godt lesestoff :-)

 

Når skal dere på første kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen i går, og han søkte om tidlig ul mellom uke 10-12 , ettersom jeg har hatt SA før! Skal tilbake dit om 4 uker og så blir det Evt 6-8 uker til tidlig ul! Hvis ikke betaler jeg selv og drar til en privat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om vekta?? Jeg er VELDIG opptatt av denne.. sikkert fordi jeg gikk ned 10 kilo etter jeg fikk ungene, og trives så veldig med å være der.. sååå redd for å poppe opp igjen!!

 

Kanskje vi må legge ut litt oppskrifter her?? gode tips til produkter med mindre fett i, gode ideer til å redusere tilsatt fett i maten ol. tenker dere om det?

 

Åsså det gøyeste er jo å legge ut oppskrifter på skikkelig helgedigg.. hehe.. alla kaker å pai å i det hele tatt alt dette gode usunne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei.. positiv test igår og termin er 13. okt : ) helt uvirkelig det her! 4 fulgåtte uker idag så de her er jo veldig tildig da..

2 barn fra før... og en bonusgutt : )

 

Dette er utrolig spennende og jeg krysser alt jeg har for at det skal gå bra : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Velkommen til dere nye, og gratulerer!

Foreslår at vi lager en terminliste, kan jo bli gøy å se hvor mange oktoberbarn det blir?!? Kopier lista og skriv dere på damer :)

 

 

1.okt: ønske-spire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 12. Oktober:) Men har testet positivt siden mandag og bare blitt sterkere og sterkere, så jeg lurer på om EL var litt tidligere og at jeg muligens er littegrann lengre på vei enn jeg tror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.okt

Ønske-spire

RosaHelikopter

 

2.okt

lillespiree

 

5.okt

Lykkeliten90-oktoberspire

 

8.okt

dr@gen

 

12.okt

Amalie87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen plotte mg inn på 1. Okt? Får d ikke til pga at jeg bruker mobil.

 

Har forrestn vært litt kvalm i ettermiddag og kveld... Håper at d bare er forbigående! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.okt

Ønske-spire

RosaHelikopter

Majka81

 

2.okt

lillespiree

 

5.okt

Lykkeliten90-oktoberspire

 

8.okt

dr@gen

 

12.okt

Amalie87

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at vi er flere som er så nær månedsskiftet, blir spennende å se etter UL om vi fortsatt er her eller må over på septemberklubben :) har vært ganske kvalm de siste dagene...og aller verst idag etter å ha spist en litt spicy wok......sååå, vi er nok i gang med kvalme her ja.....:) spyr heldigvis ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt kvalm og, håper det ikke blir værre. Og rennende nese ... :) men men, nå er jeg bare så glad for at jeg er gravid at det får bare være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...