Gå til innhold

<3 oktober-magene <3


<3Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var trist å høre !! Håper det snart går bra med deg : ) samme skjedde meg for 5 uker siden ! Du får joine oss som satser på januar , februar , mars eller april barn ; )) fin fin tid å få barn på det !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at noen av dere har mistet....håper dere er gravide igjen snart <3

 

Jeg er nå 15+3 og har de siste dagene blitt mer og mer sikker på at jeg kjenner babyen røre på seg....en liten "fiskehale" som plutselig gjør et lite byks<3<3<3 formen er stadig stigende, mindre trøtt, ikke vært kvalm siden påske! Kjenner av og til murring og svak smerte i halebeinet.....så regner med at bekkenet kommer til å krangle denne gangen også..... Flere som kjenner at formen er stigende, og kanskje også kjenner liv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten ikke vært på UL ennå, venter til OUL 7mai, da er jeg i uke 20......litt lenge å vente, men siden jeg har hatt fult av symptomer og alt kjennes greit ut føler jeg ikke at vi trenger flere UL nå.....ikke alle som mener UL er bra for babyen heller har jeg hørt.....vet ikke om det stemmer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten ikke vært på UL ennå, venter til OUL 7mai, da er jeg i uke 20......litt lenge å vente, men siden jeg har hatt fult av symptomer og alt kjennes greit ut føler jeg ikke at vi trenger flere UL nå.....ikke alle som mener UL er bra for babyen heller har jeg hørt.....vet ikke om det stemmer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13+4. Og nesten "trygg". Hatt et par blødninger denne gangen, og uansett om man vil eller ei blir man jo bekymret, Har en flott sønn på drøye 2 og en hærlig bonus sønn på 8. FB mail adresse [email protected]. Vil gjerne bli med i den gruppa =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13+4. Og nesten "trygg". Hatt et par blødninger denne gangen, og uansett om man vil eller ei blir man jo bekymret, Har en flott sønn på drøye 2 og en hærlig bonus sønn på 8. FB mail adresse [email protected]. Vil gjerne bli med i den gruppa =)

Sent invitasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...