Gå til innhold

Så hvis ei dame med glamourmodell kropp kom inn i garderoben

Anbefalte innlegg

Skrevet

på svømmehallen så hadde ingen glodd på henne? Åjoda, man ser på det man synes er fint, rart, overraskende, mindre fint osv. Jeg er slank og veltrent med glattbarbert mus. Jeg får også mange blikk. Kanskje noen synes jeg er fin og blir litt misunnelig, eller reagerer på at jeg har barbert musa, fysj jeg ser jo ut som ei ungjente. Eller at de tilfeldigvis kikker på meg akkurat når jeg møter blikket deres.

Anonym poster: 49a4fc9aeff52f2c23dced4031a8bce5

Skrevet

En del ser på meg også. Jeg er helt vanlig og som regel helt ubarbert. Det mest spessielle er vel at jeg ikke er sjenert. Hva gjør det om de ser meg?

Anonym poster: 6390533fe772d22b0422656b502dcd64

Skrevet (endret)

Du kunne sett ut som Kaptein Sabeltann med pupper og mus, jeg ville fremdeles ikke glodd. Har da folkeskikk.

Og nei, jeg ville ikke vært misunnelig på vedkommende ;)

Endret av Yzma
Skrevet

på svømmehallen så hadde ingen glodd på henne? Åjoda, man ser på det man synes er fint, rart, overraskende, mindre fint osv. Jeg er slank og veltrent med glattbarbert mus. Jeg får også mange blikk. Kanskje noen synes jeg er fin og blir litt misunnelig, eller reagerer på at jeg har barbert musa, fysj jeg ser jo ut som ei ungjente. Eller at de tilfeldigvis kikker på meg akkurat når jeg møter blikket deres.

I og med at den typiske glamourmodell-looken er noe av det styggeste jeg vet om hadde jeg intenst prøvd å la vær å se.

Anonym poster: 579fa7b65bdde1602e0ce7906df40b86

Skrevet

Ville jeg tenkt at hun sikkert var like smart som en hamster og stusset over at hun fikk lov til å gå ut alene.

Anonym poster: 20d55121f9a91f46e2e78e169fcdb909

Skrevet

Ville jeg tenkt at hun sikkert var like smart som en hamster og stusset over at hun fikk lov til å gå ut alene.

Hey! Hamstere er smarte dyr, altså!

Anonym poster: 0ed668afbca17a8b09a74219b33e150d

Skrevet

Ber med dette alle hamstere om unnskyldning :( hva med amøber?

Skrevet

Finnes det en egen støttekontakt- eller anstandsordning for glamourmodeller som vil ut og gå selv? Det kan jo være kjekt å få hjelp med å åpne dører og slikt ...

Skrevet

Må bare føye på.. Glamourmodeller er ikke alltid så fine da. Det er de midt på treet fine jentene som ikke oppfylte kravene til å bli vanlig modell. Stort sett for lav, ofte dårlig hud og ikke pent nok ansikt.. Så tenker de ha! de skal få se! og å er det av gårde å pumpe inn silikon, spraytan, exstansion og støpenegler. Putter vi på falske vipper og 1 kilometer med kajal.. Vips! Den grå musa er blitt en glamourMODELL!

Anonym poster: 9da9a01311a9cafc70a897eb0e849655

Skrevet

En glamourmodellkropp er ikke nok til å fange blikket mitt. Men er det en kombinasjon av liten bikini, enorme tilsynelatende silikonpupper, oransge hud, overnappede bryn, hvitt hår, lange upraktiske negler som gjør det vanskelig å tørje seg bak og muligens noen "stygge" tatoveringer kunne det hende jeg hadde stirret uten vilje.

Skrevet

Man glor da vel ikke på folk i dusjen? Uansett hvordan de måtte se ut? Man MÅ jo inn i den dusjen..man MÅ av med klærne. Man kan i alle fall la være å stirre på musa og puppene til folk av respekt for at ikke alle liker å sprade naken blandt folk.

Om man ser noe som ser litt "rart" ut, så kan jeg jo skjønne at man vil se hva det er..eller noe..men man kan da være diskret :)

Skrevet

I og med at den typiske glamourmodell-looken er noe av det styggeste jeg vet om hadde jeg intenst prøvd å la vær å se.

Anonym poster: 579fa7b65bdde1602e0ce7906df40b86

Eller det er kanskje nettopp derfor de ser, fordi de synes det er så stygt?

Neida, jeg tror nok de færreste glaner i offentlige garderober. Har inntrykk av at de som gjør det, gjerne er tenåringer eller unge damer. Muligens en gjenspeiling av et dårlig selvbilde? At de måler seg med andre? Det er jo ganske naturlig.

Skrevet

Jeg glor ofte på folk i dusjen, men jeg gjør det diskret da.

Anonym poster: 315de4938f7e96f4935d5039c22d8d4c

Skrevet

Jeg mener at alle som ikke er overvektig, i den øverste enden av den skalaen, kan bli glamourmodeller. Det er bare og spakle ansiktet, feste på løse øyevipper, løshår (enten sort eller hvitt) pumpe opp leppene, presse frem puppene (evt kjøpe seg noen), suge inn magen, legge seg i en sexy stilling,- og voila.....Med rette fotograf og make-upartist, så skal jeg garantere at 99% prosent av alle kvinner, som IKKE er ekstremt overvektige, kunne gjort karriere som glamourmodell. Iallefall på bilder.

Om min datter noen gang ønsker og bli "glamourmodell", skal jeg, som hennes mor, la meg style etter alle kusntens regler og få en fotograf til og ta "sexy" bilder av meg, og dermed vise at når ei gammel røy (da vil jeg sikkert være nærmere 50år, og da skal jeg bruke det uttrykket om meg selv ;) ) kan se ut som en "modell";- så kan det da umulig være noe og hige etter..Betyr iallefall ikke at man er vakker at man får tilbud og stille opp som "sånn type" modell....

Derfor er det mulig mange glamourmodeller har passert meg både i garderober og på stranda, men jeg har bare ikke sett at det er hobbyen deres :) Uansett. Er jeg på offentlige bad, på stranda eller annet, og har med barn, har jeg nok med OSS...Har ikke tid eller behov for og studere andre..Når jeg er alene, så er jeg ofte under tidspress for jeg skal rekke noe etter trening/bad, da ser jeg HELLER ikke på andre......

Men om noen finner meg så stygg eller evt (gud forby) så "perfekt" at de føler for og glo, så har DISSE et alvorlig større problem enn hva jeg har...For jeg tror jeg, som de fleste av oss, er ganske så gjennomsnittlig....

Anonym poster: a3a1773543cfe48def4c9d0cacb1e420

Skrevet

Alle ser på fine ting, enten man er mann eller kvinne. Men når jeg er i dusjen, forks svømmehall så ser jeg veldig lite på noen om de er tykke, tynne osv osv. Jeg hater selv å kle av meg, å har nok med meg selv! Ser helt normal ut tror jeg, men liker ikke å kle av meg. aldri gjort det.

Anonym poster: d4fdedf189cd38948245f21f71f71bae

Skrevet

Jeg vet om mange varke modeller som jeg gjerne ville sett ut som. Når det kommer til glamourmordeller så har de ikke noe jeg misunner. Syntes ekte er pent. Silikon og litt for mye sminke fanger ikke min interesse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...