Gå til innhold

mens murringer i natt og idag mye mer intense kynner... krysser fingrene for at noe skjer snart ;-)

Anbefalte innlegg

Jeg er 38 fullførte på torsdag og har hadt veldig lite tegn på fødsel den siste uken, men i natt begynte det med mens murringer (Jippi) sov dårligt så jag la meg og sov på dagen og da hadde jeg det med =) det virker som jeg bare kjenner mens murringer når jeg ligger og slapper helt av, flere som har det sånn?

Jeg vet at det ikke betyr at fødselen er rett rundt hjørne men alle tegn er godt mottat her =)

Fortsetter under...

Er det nå jeg skal skuffe deg med å si at slik har jeg hatt i noen uker og ingen har trodd jeg skulle gå til nå? ;) er 38+3 ;) krysser fingrene for at du har mer flaks enn meg ;)

Blir ikke skuffet ;-) regner med at det ikke skjer noe med det første.. men er bare glad for at jeg har noen tegn på modning =)

Jeg har de 3 siste svangerskapene født før termin, regner med at jeg ikke går på overtid, men man vet jo aldrig =)

sender deg litt fødestøv å håper det skjer noe for deg snart...=)

Ja jeg fikk mi uke 38 sist å var innlagt for premature rier i 27 nå så hadde ett håp selv at han skulle komme før :P men jeg får bare smøre meg med tålmodighet ;) heldigvis er energien kommet på topp igjen :) jeg har iallfall blitt veldi moden av alle murringer og sammentrekninger :) så som du sier så er det iallfall en begynnelse :D men for min del kan han holde seg inne litt til for fødehjelpa mi bor ett stykke unna :P så syns godt han kan time det så han kommer når fødehjelpa mi er her :P har bestilt fødsel natt til fredag eller lørdags kveld ;) lov å håpe iallfall :P

Ja, om vi enda kunde bestill de små nurkene på en viss dato =) det hadde vart veldig deilig å vite hvilken dato de kommer, men ikke så spennende da =)

håper han kommer fredag eller lørdag =)

masse lykke til =)

Tusen takk og i like måte :D håper du slipper og gå for lenge slik du går, ender jo bare opp med totalt slitenhet... å med 3 andre regner jeg med du ikke trenger det ;)

Annonse

Takk for det =) jeg har ikke hastverk fordi jeg vet at det vill bli veldigt stressigt når nurket kommer... men jeg vil ikke gå på overtid heller =) så hun får komme når hun er klar... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...