Gå til innhold

Gode råd for å sette fart i modningsprossessen?

Anbefalte innlegg

Er i uke 39 og har bedt den lille i magen om å begynne å pakke og se å komme seg ut :-) Men fortsatt så kjenner jeg ingen klare tegn på at det nærmer seg termin med stormskritt. Ønsker virkelig ikke å gå overtiden. Dere kjenner sikkert føelsen...

Ønsker alle kjerringråd eller gode tips som kan hjelpe.

Stakkars gubben begynner vel å bli lei av å ha sex med meg hehehe :-)

Fortsetter under...

sex er det som virker best (om du er moden nok) men det kan og hjelpe til å modne, viss dere gjør det på rett sett =)

stimulere brystvortene har jeg fått masse kynner av, så det kan hjelpe til å sette i gang noe kansje.

tror egentlig det bare er de to som virkelig "kan" gi effekt...

Lykke til =)

sex er det som virker best (om du er moden nok) men det kan og hjelpe til å modne, viss dere gjør det på rett sett =)

stimulere brystvortene har jeg fått masse kynner av, så det kan hjelpe til å sette i gang noe kansje.

tror egentlig det bare er de to som virkelig "kan" gi effekt...

Lykke til =)

Oki, men hvordan gjøres det rett mente du? Vedrørende sex...

Her har du en link : http://www.krakle.com/magesiden/m_sexoppskrift.html den er litt slitsom og ikke veldig behagelig men det er sånn han kommer så nært mormunnen din som muligt... Så pleier jeg å ligge med benen høyt etter veggen sånn at magen kommer ned mot haken... det gjør jeg så lenge jeg klarer for det er litt vanskelig å puste, sen sover jeg med det i meg...så kan du og stimulere brystvorterne samtidig, det burde gjøre noe i vart fall =) he he

Endret av FruBlom:-)

Annonse

Skulle gjerne hatt noen gode råd å gi deg, men i samme situasjon selv og førstegangs. Pappan kommer ikke før fredag om ikke fødselen setter igang spontant til da, men da blir det ihvertfall sengekos for å hjelpe til!

Har termin torsdag og lite plaga men er såå spent på å møte lilleprinsen nå ... :)

Stimulering av brystvorter har jeg lest man kun skal gjøre i samråd med jordmor, husker ikke hvorfor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...