Gå til innhold

Bad- dusj/badekar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du skulle pusset opp badet, hva hadde du valgt av dusj og badekar?

Badet her er av en slik størrelse at et badekar ofrer mulighet for en del skapplass som også hadde vært kjekt. For at det skal være plass til skap, må badekar/dusjløsning ikke være mer enn 140 cm ca. En dusj ofrer muligheten for den lille til å bade. Har lett litt etter mellomløsninger også med badekar og dusj i ett, enten som et badekar med med et dusjkabinett rett på, eller en dusj med høy kant som kan brukes som badekar for de minste barna. Har ikke funnet noen ideell løsning enda.

Tar gjerne imot tips hvis noen har noen gode kompromissløsninger mellom dusj og badekar! Gjerne linker...

Anonym poster: eb9db2cff6bf9f77b9d4c02257d95cf0

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Jeg ville ha gått for boblekar jeg! Med armatur i karet og på veggen, så kan man stå å dusje oppi der. :)

Skrevet

Hvis dere ikke har dusj noe annet sted i huset ville det viktigste for meg være å ha en ok dusjløsning. Her står vi i badekaret når vi dusjer. Det fungerer helt fint.

Anonym poster: 6640daefae590b75ac771ddae726ea83

Skrevet

Vi har to bad. Badet vi bruker mest har badekar med dusjvegg, badet vi bruker minst har vanlig dusjhjørne. Skulle jeg pusset opp badet vi bruker mest så ville jeg hatt ut badekaret! Ikke ideelt med å dusje i badekar hver dag.

Anonym poster: c280b8ae7bf5067977068b19917e20e0

Skrevet

Ville og har valgt dusj da vi pusset opp.

Har diger oval balje fra Jernia.

Mener det er 100 l og det passer inn i dusjen.

Om begge ungene vil bade samtidig står baljen på gulvet med en unge i og så har jeg ett passe lite oppblåsbart basseng som jeg setter inn i dusjen.

Skrevet

Her har vi lurt litt på det samme. Har et lite bad i 2.etasje som vi skal pusse opp. Har hatt badekar som vi dusjer i. Tror vi går for badekar, siden vi har nytt bad i kjelleren med dusj.

Er igrunn lite vi voksne bruker badekaret da. Blir mest de yngste.

Hadde vi kun hatt et bad hadde jeg nok gått for dusj.

Anonym poster: 1ae4f07d41c8c7b12c6b94ae93498726

Skrevet

Vi har både et dusjkabinett og et badehjørne på vårt bad, men det er kun for det er plass til det. Hadde det vært plassmangel hadde jeg gått for kun dusj. Det er det som blir mest brukt uansett"

Skrevet

Vi skal pusse opp badet til sommeren og kommer til å velge badekar. Både vi voksne og ungene liker å bade :)

Anonym poster: d992209e190117c0b2318056738ff8a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...