Gå til innhold

Noen med termin rundt august her?


verpesjuk86

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vil gjerne treffes og bli kjent! :D

Jeg er 24 år og venter en gutt i begynnelsen av august :) Det er mitt første barn. Er fra Trøndelag og der er det skikkelig babyboom i vennegjengen, men kjenner ingen her i Oslo som skal ha barn. Bor på Holmlia.

Endret av Håp2013
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble foresten flyttet frem så har termin tidlig i juli,men regner med jg kan være med i denne "gruppa" uansett, vil gjerne ha noen å gå hjemme med i permisjonstiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne treffes og bli kjent! :D

Jeg er 24 år og venter en gutt i begynnelsen av august :) Det er mitt første barn. Er fra Trøndelag og der er det skikkelig babyboom i vennegjengen, men kjenner ingen her i Oslo som skal ha barn. Bor på Holmlia.

 

Hei alle sammen ;) Jeg venter også mitt første barn i oktober. Jeg er også fra Trøndelag og har også mange kjente med barn der. Flytta selv til Oslo i sommer og kjenner ingen som har/venter barn her. Jeg bor også på Holmlia :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja absolutt ;) Bare og si fra en dag/tid du ønsker og møtes :) Jeg jobber annen vær uke tidlig og sent. Fra 15 jobber jeg fra 09 til 16/17 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne treffes og bli kjent! :D

Jeg er 24 år og venter en gutt i begynnelsen av august :) Det er mitt første barn. Er fra Trøndelag og der er det skikkelig babyboom i vennegjengen, men kjenner ingen her i Oslo som skal ha barn. Bor på Holmlia.

 

Hei alle sammen ;) Jeg venter også mitt første barn i oktober. Jeg er også fra Trøndelag og har også mange kjente med barn der. Flytta selv til Oslo i sommer og kjenner ingen som har/venter barn her. Jeg bor også på Holmlia :P

 

Jeg er også fra Trøndelag, og flytta til Oslo nå i sommer.. Jeg bor da ikke på Holmlia, men på Torshov :)

Hadde vært gøy å møttes en dag. Det er forresten ei facebookgruppe for augustbabyer . Vet ikke om dere er med i den? Der har iallefall vi som bor i Oslo planlagt å møtes 2 mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.mai passer dårlig her, da vi overtar ny leilighet 30.april og skal levere fra oss gammel leilighet 3.mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også fra Trheim,flytta til Grunerløkka i høst :) Er det kun for dere med termin i august dn facebookguppa er for Oa86? Om ikke kunne jg gjerne tenkt meg å vært med pået treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også fra Trheim,flytta til Grunerløkka i høst :) Er det kun for dere med termin i august dn facebookguppa er for Oa86? Om ikke kunne jg gjerne tenkt meg å vært med pået treff :)

 

Det er opprinnelig for de med termin i august, tror det er noen med termin i juli også som skal :) Så du er hjertlig velkommen :)

 

Send meg navnet ditt på privat melding så legger jeg deg til på facebook :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei folkens!

 

Venter riktignok ikke før i starten av september, men håper jeg kan slenge meg med her? Har dere fått treftes enda?

 

Bor i Oslo og venter førstemann. Ingen i vennegjengen som har små barn så hadde vært kjekt bli kjent med dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Er det flere mødre som ønsker å trille med august-barna sine? Eller er dere kanskje ferdige med mammapermen nå allerede? Ser at det ikke har vært så mye aktivitet her siden 2013... Barselgruppa mi er nesten oppløst nå, da de fleste har begynt å jobbe - snufs. Hilsen meg - fra SAGENE/TORSHOV/GRUNERLØKKA-område i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...