Gå til innhold

Noen med termin rundt august her?


verpesjuk86

Anbefalte innlegg

Ser det er liten aktivitet her inne, så tenkte jeg likegjerne kunne være tidlig ute: er det noen med termin august pluss/minus et par mnd som kunne tenke seg å få nye venner i samme situasjon?

 

Jeg er førstegangsgravid og har kun ei venninne i nærheten med barn. Kunne godt tenke meg å få nye venner med barn, så min lille får noen på samme alder å treffe innimellom. Noen der ute som tenker det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Så stas :) Hadde vært hyggelig å treffes når vi er i permisjon! Dukker sikkert opp flere her inne etterhvert også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv 27år og nyinnflyttet i Oslo hvor jeg kjenner veldig få, så blir gjerne med på en treff etterhvert. Venter en liten gutt i juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Oslo bor dere da?

 

Jeg bor i Bærum, skjeldent noe aktivitet " treff Bærum " i alle fall.

 

Har termin i juli, men om denne er like treg som søsteren blir det august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Førstegangs, ingen venninner i nærheten i samme situasjon. Bor på majorstua. Termin 1. August.Blir gjerne med! Må bare komme meg over ekstremkvalmen først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gøy at vi er flere allerede :) Synes det er en liten evighet igjen til sommeren, men ukene går jo fort heldigvis. Noen som synes det ville være en god idé å treffes en gang eller to før fødsel? Tenker at det sikkert er lettere å bli litt kjent når ikke alle har en baby å passe på, og at etter fødselen er det nok mer tiltak å komme seg ut, og da er det kanskje lettere om vi allerede kjenner hverandre litt, så vi vet hva vi går til? Tenker ikke ennå altså, men kanskje i juni eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er dere stille jenter! Tar opp igjen Verpesjuk86 sitt spørsmål om å møtes snart?:)

Jeg kjenner at rastløsheten her er på plass, og at det hadde vært kjekt å treffe dere.

Klarer vi bli enig om en dato?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ble plutselig litt stille her.. Jeg er gjerne med på å treffes :) Hadde vært veldig hyggelig.

Jeg kan forsåvidt nesten hver dag, og helst etter arbeidstid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sykemeldt ut neste uke, så kan på dagtid fram til da:)

Etter det blir det mest helger og evt kveldstid...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Det var visst ikke så interesse for å treffes?

Jeg ser det er foreslått juni også, men jeg vil gjerne treffes før jeg blir til en hval:P

 

Jaja... Får tvinne litt tomler til en eller flere (om)bestemmer seg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på et treff snart, skal vi ta det etter påske eller? Kunne møttes på Egon byporten elr noe? :) Har også mulighet i begynnelsen av neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke passer litt dårlig for min del.. Mange møter etter jobb neste uke.. :( Jeg vil veldig gjerne bli med på treff jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ser jeg ikke rekker det kommende uke selv, men er dere med etter påske da? Jeg er tilbake i Oslo 4.April. Er sykmeldt da jobben ikke kan tilrettelegge så har mye tid å ta av fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg begynner i jobb igjen, ser det ikke ut som om jeg begynner fult igjen... Såååeh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er også i noe samme situasjon, er gravid med min første og bor på Grorud.

 

Hadde vært fint å møte andre i samme situasjon.

Har termin i midten av Juli.

 

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei, jeg venter mitt første barn i slutten av august, bor også i Grorudområdet. Er gjerne med på treff etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg venter en liten gutt i slutten av juli. Det er mitt første barn. Jeg bor på Ensjø. Har få venner med barn i nærheten, så vil gjerne være med å treffes! :)

 

Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...