Gå til innhold

Er det flere enn meg som føler seg psykisk sliten nå på slutten?

Anbefalte innlegg

Jeg er 29 uker på vei, og har de siste par ukene følt meg psykisk sliten. Jeg er lærer og har utrolig mange barn å forholde meg til hver dag. Har rundt 200 elever hver uke i tillegg til min egen sønn på to år. Det sliter på meg nå. Jeg kan rett og slett føle meg deppa og grue meg til å på jobb selv om jeg egentlig trives med jobben. Har andre opplevd det samme?

Fortsetter under...

Jepp, er dritt lei og tanken på å gå på overtid gjør at jeg syns dette er fryktelig tungt nå. Har 12 dager til UL termin, men kun 4 dager til mens termin. Å gå helt til 8. Februar skremmer meg virkelig :(

Endret av Mini&Meg

Annonse

Gjest Aprikos Syltetøy

m.ø.k.k. l.e.i..... Fysisk sliten også... Savner kroppen min og har veldig lyst til å se han snart :) gleder meg så til å bli mamma nå at alt annet er liksom .... Skuffende, om dere skjønner? O_o

Jeg er 29 uker på vei, og har de siste par ukene følt meg psykisk sliten. Jeg er lærer og har utrolig mange barn å forholde meg til hver dag. Har rundt 200 elever hver uke i tillegg til min egen sønn på to år. Det sliter på meg nå. Jeg kan rett og slett føle meg deppa og grue meg til å på jobb selv om jeg egentlig trives med jobben. Har andre opplevd det samme?

Det høres ut som det er lurt av deg å ta noen grep nå i forhold til arbeidssituasjonen din, for du har fortsatt en god del av svangerskapet igjen. Kan bli veldig slitsomt om du skal føle det sånn de neste 11 ukene også. Ta det opp med lege eller jordmor neste gang du skal dit.

Jupp, 8 uker igjen og begynner å bli forsynt.. Har to små fra før og kjenner energien til de to, huset og mannen så vidt strekker til. Vært endel syk så mulig det har litt å si men kjenner lunta er kort, spes mot mannen selv om han absolutt ikke ligger på latsiden!

Venner ser jeg altfor sjeldent og ønsker bare sove;)

Sykemld siste tiden nå framover så håper det pluss litt nærmere våren blir balsam for kropp og sjel..

Gleder meg til p kunne fungere igjen, sitte i sofaen uten å få ubehag/vondt, sove på magen, ta på klær uten stress, gå i trapper uten pause, ta ett glass deilig rødvin...

Hoho som vi stråler! ;) hehe

TanteTroll: Jeg har tatt det opp med jordmor, og hun var helt klar på at jeg burde bli delvis sykemeldt. Har time hos lege neste uke, så jeg bør jo ta det opp med han da. Synes det er vanskelg å si sliktt til legen og ikke minst at det er svært vanskelig å komme med sykemelding til arbeidsgiver... Men, men, jeg må vel nesten.

Synes du absolutt skal ta det opp med legen. Du og magen er viktigst :) Skjønner du synes det er vanskelig å komme til arbeidsgiver med sykemelding- liker ikke sånt selv. Men- det er jo faktisk ikke en så veldig lang periode det er snakk om. Det er bedre å gjøre en god jobb i en gradert sykemelding, enn å slite seg ut og gjøre en halvveis jobb i fullt arbeid!

Masse lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...