Gå til innhold

Noen med barn som vil bli kjent i området Kolbotn, Sofiemyr, Tårnåsen og omgn?


mummitroll

Anbefalte innlegg

Er det noe liv i denne tråden eller kanske i Facebookgruppen som er nevnt? Flyttet nettopp til toppåsen og kunne veldig gjerne tenke meg å bli kjent med noen som har barn i området? Har en gutt på 8 måneder. Ta gjerne kontakt hvis du føler deg truffet, eventuelt blir jeg gjerne med i en Facebookgruppe eller lignende hvis det finnes? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noe liv i denne tråden eller kanske i Facebookgruppen som er nevnt? Flyttet nettopp til toppåsen og kunne veldig gjerne tenke meg å bli kjent med noen som har barn i området? Har en gutt på 8 måneder. Ta gjerne kontakt hvis du føler deg truffet, eventuelt blir jeg gjerne med i en Facebookgruppe eller lignende hvis det finnes? :)

 

https://www.facebook.com/#!/groups/287806268023404/ :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Håper det fortsatt er liv i facebookgruppa, nettopp flyttet til Tårnåsen med en liten på snart 5mnd:)

Er det noe liv i denne tråden? Flytter snart til Sofiemyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

 

Håper det fortsatt er liv i facebookgruppa, nettopp flyttet til Tårnåsen med en liten på snart 5mnd:)

 

Er det noe liv i denne tråden? Flytter snart til Sofiemyr :)
hvordan er det å bo på Sofiemyr? Vi vurderer å flytte dit..:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kom tilfeldigvis over denne tråden og lurer på om det fortsatt er liv her? Har bodd på sofiemyr i ett år, men har ikke blitt kjent med så mange! Har en datter på snart to :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...