Gå til innhold

Ordinær UL


Augustgutt13&Augustspire16

Anbefalte innlegg

Når har dere ordinær UL? Jeg fikk brev fra sykehuset i dag, og har fått time 8. mars. Siden jeg ikke skal på tidlig UL, blir det litt ekstra spennende. Gleder meg veldig, og håper tiden går raskt fram til mars, men det føles uhorvelig lenge til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått time 3.april, er da 19+0 :) Syns det er altfor lenge til, så jeg vurderer å bestille meg en ekstra ca uke 14, men så er jeg litt på vippen om jeg skal prøve å holde ut til den ordinære slik at gleden over å se knøttet vårt blir ekstra stor.... :)

Hvor langt er du på vei når du skal på UL? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time til ordinær UL 15 mars og da er jeg 18+5, skal heller ikke på tidlig UL så gleder meg veldig, har vurdert tidlig UL, men har bestemt meg for å bare vente til mars så blir det ekstra stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått time 2. April, er da 19+4 :) blir spennende å se hvem som bor inni der! Har vært på tidlig, men da ser det jo mer ut som en bønne enn en baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal 6.mars. Er da 19 uker på vei. Er veldig spent på å få vite om det er gutt eller jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bambine: hvilken uke var du i da?

Jeg skal i 12 (privat) og 19 (ordinær). Har vært i uke 12 de andre gangene også! Synes det er fantastisk :) en helt ferdig mini baby på 5-6 cm som rører på seg :) gleder meg :)

Men man ser jo mer i uke 19 altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 mars, og er da 18 uker på vei. Vet ikke om jeg holder ut så lenge, så vurderer å bestille privat til uke 14. Gjorde det med storesøster, og det var deilig å vite at alt stod bra til på tross av at jeg omtrent ikke hadde spist og drukket på flere uker. Kunne og se kjønn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bambine: hvilken uke var du i da?

Jeg skal i 12 (privat) og 19 (ordinær). Har vært i uke 12 de andre gangene også! Synes det er fantastisk :) en helt ferdig mini baby på 5-6 cm som rører på seg :) gleder meg :)

Men man ser jo mer i uke 19 altså.

 

 

Jeg var da 8+4 :) er veeeeldig fristet å sniktitte igjen i uke 12, uten at jeg har noen spesiell grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bambine: hvilken uke var du i da?

Jeg skal i 12 (privat) og 19 (ordinær). Har vært i uke 12 de andre gangene også! Synes det er fantastisk :) en helt ferdig mini baby på 5-6 cm som rører på seg :) gleder meg :)

Men man ser jo mer i uke 19 altså.

 

 

Jeg var da 8+4 :) er veeeeldig fristet å sniktitte igjen i uke 12, uten at jeg har noen spesiell grunn :)

:) man ser nok mer i uke 12 enn i uke 8. Men enda mer i uke 19 igjen! Så en link en eller annen plass her inne som viser ultralydbilder i de forskjellige ukene. Går ant å se litt der, hva man kan se. Evt bare søke på ultralyd bilder uke 12, å se andres. Da vet man litt hva man kan vente seg på ul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått time 13. mars, er da 18+4 :) Skal også på privat UL på onsdag, 11+4. Første gang i mitt liv, er veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

14 mars ! er då 18+3 =) Gler meg ! Var på tidleg UL i veke 8+2, me fekk datoen for den ordinære UL den dagen, eg huskar når eg stod der at eg tenkte at det var forferdelig lenge til, å at det kanskje ikkje ville verte nødvendig, var så redd for å myste. To tidlegare SA. (veke 9 og 8) Eg hadde småblødningar frå veke 6 til veke 10. Men ingenting sidan. Heilt utrulig at eg no er 15 veker og at UL berre er få veker til, og at eg kjenner lillegull bevege seg der inne.. Føler meg letta, men enno meir letta 14 mars. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har ultralyd time 14. mars og gleder meg masse til å ta en mer grundig titt på den lille. . Er da 19 uker, og lurer på om vi skal vite hva det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ultralyd time 14. mars og gleder meg masse til å ta en mer grundig titt på den lille. . Er da 19 uker, og lurer på om vi skal vite hva det er :)

Heisann :) Jg skal oxo på oul 14 mars. Vil da være 18+1 :) Nå er dt "bare" en "lang" uke til å vente ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på oul i dag og skulle være 19+0 ifølge menstermin, men ble satt tilbake noen dager så jeg er 18+4 og magefølelsen min stemte på en prikk og vi venter på lillebror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare få dager til nå, og vi skal se hva det er om H*N vil vise seg frem. . Var å tittet litt på den lille mandag, litt gammelt utstyr hos gyn men pappa'n syns det var veldig artig å se god bevegelse i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time 2. April, er da 19+4 :) blir spennende å se hvem som bor inni der! Har vært på tidlig, men da ser det jo mer ut som en bønne enn en baby :)

 

Må bare svare deg på dette, for er så utrolig morsomt sammentreff! Jeg har også ordinær UL 2. April, og er også 19+4 da! :) Blir så koselig å se lille baby :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på oul og jordmoren sa at det ser ut som det er en gutt. . Så vi satser på av det er en lillebror i magen :) termin satt til 9. August og det er midt mellom legens og terminkalkulatorens :) alt så bare bra ut. . :) ikke fornøyd med behandlingen vi fikk av jordmoren på sykehuset og vurderer 3D ultralyd privat i uke 25 som de anbefaler :) mannen min er enda sint. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...