Gå til innhold

Da har vi bestemt oss for å prøve på nr. 3... Skremmende...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi prøver ikke på nr 3, men nr 5 faktisk :) Har fra før tre gutter på 12,7,4,5 og ei jente på 2,5. Har el rundt disse dager så håper på pos test om et par uker :)

Fant ut at det var greiest å kjøre på nå mens vi allerede er inne i bleieskift og lite søvn rutiner. Så kan vi heller nyte 40 åra med store unger :)

Ja det er jeg enig i:)

Hvor gamle er dere? Om jeg kan spørre?:)

Her syntes jeg det er skummelt å prøve på nr 3;)

Redd for hvordan det vil påvirke harmonien som er

I familien nå og hvordan søsken vil ta det..

Annonse

Jeg er 31 straks og han 36 så vi har enda god tid, men siden vi allerede er så godt i gang er det bare å gjøre seg ferdig og forhåpentlig åsså ha overskudd til å evt bli unge besteforeldre :P her er langtidsplanene klare *knise*

Ja det er jeg helt enig! Og når barna er utflytting -

Klare er det kjedelig å begynne på nytt så like greit

Å få det unna:)

Hvordan syntes du tilværelsen med 4 barn er nå?

Tidsklemma?

Har to gutter og hadde vært gøy å fått jente:)

Det er fullt kjør og aldri et kjedelig øyeblikk :P slitsomt og helt fantastisk. Jeg jobber innen helsevesenet og har mulighet for kvelds og nattejobb så da blir det litt enklere med fridager i bgh og sein levering enkelte dager :)

• 3 uker senere...

Hei, tenkte jeg skulle hive meg på denne tråden her:) mannen og jeg har den siste tiden bestemt oss for å prøve på nr 3... Litt sånn skrekkblandet fryd.. :) har to på 6 og 3 år. men jeg er jo ikke akkurat en ungdom lengre.. og vet jo ikke om det kommer til å gå så greit som de to forrige gangene. kommer med til å følge med her inne hvordan det går med dere andre. Forresten, noen som har fjernet hormonspiral, og hvor lang tid brukte dere på å bli gravid?

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...