Gå til innhold

Skifte tamponger i koma?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerfuggel i vinterland

Hehehehe... Jeg ler meg ihjæl!!

Dette må jo være en av de morsomste trådene jeg har lest på lenge! U made my day, folkens! hehehe... Jeg dævver :D

 

Jeg skulle egentlig tatt meg en dusj nå, men nei, jeg setter meg heller til rette:

sHa_popcorn.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehehe... Jeg ler meg ihjæl!!

Dette må jo være en av de morsomste trådene jeg har lest på lenge! U made my day, folkens! hehehe... Jeg dævver :D

 

Jeg skulle egentlig tatt meg en dusj nå, men nei, jeg setter meg heller til rette:

sHa_popcorn.gif

 

Akkurat det jeg gjorde også. Hahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha!!!

 

Brannalarmen gikk når sønnen vår lå på intensiven, etter en operasjon.

 

Anonym poster: 714664f87b4d96018351091cfa4ddec1

 

Oi da, hvordan gjorde de/dere da da?

 

Anonym poster: 7db2c1c75c10827b13ad345a65439a3e

 

De sjekker hva som skjer, før de begynner evakuering. Så gikk helt fint det :) Men litt ekkelt var det jo. Spesielt siden han var nyfødt.

 

Anonym poster: 714664f87b4d96018351091cfa4ddec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Men jeg hoppa faktisk i dusjen når vannet mitt gikk.. Ville jo være ren før jeg lå og sprika på fødestua :D

 

MEN nå må jeg innrømme noe like tåpelig. Fikk blødninger i 1. svangerskap, og legen sa jeg skulle komme med det samme. bare at jeg fikk meg ikke til å gå uten å ha tatt et kjapt fotbad først, syntes det var så fælt å ligge i gynekologstolen med sure tær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg hoppa faktisk i dusjen når vannet mitt gikk.. Ville jo være ren før jeg lå og sprika på fødestua :D

 

MEN nå må jeg innrømme noe like tåpelig. Fikk blødninger i 1. svangerskap, og legen sa jeg skulle komme med det samme. bare at jeg fikk meg ikke til å gå uten å ha tatt et kjapt fotbad først, syntes det var så fælt å ligge i gynekologstolen med sure tær!

 

 

HAHAHAHAHAHA

 

Anonym poster: 714664f87b4d96018351091cfa4ddec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

 

 

Jeg skulle egentlig tatt meg en dusj nå, men nei, jeg setter meg heller til rette:

sHa_popcorn.gif

Pass på så du ikke går i koma. Du har vel nappa barten, og tatt ut tampongen og linsene, før du satte deg til?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomste tråden på lenge :D

 

Men det første jeg også gjorde da riene startet var å ta en dusj! Vasket håret, shavet leggene og stusset nedentil. OG tok på en lekker push up blonde-bh. Jadda, her var vi klar :)

 

Anonym poster: 7b10e68f6a3d80e483ded25b79a37f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe... Jeg ler meg ihjæl!!

Dette må jo være en av de morsomste trådene jeg har lest på lenge! U made my day, folkens! hehehe... Jeg dævver :D

 

Jeg skulle egentlig tatt meg en dusj nå, men nei, jeg setter meg heller til rette:

sHa_popcorn.gif

 

Æsj, da er du jo ikke ren i tilfelle det skulle skje noe! ;)

 

Huff, hva med leggene da? Kommer jo til å se ut som en gorilla etter noen mnd i koma. Leier de inn noen til å vokse leggene? Noen skriver fødebrev, kanskje man skulle skrevet komabrev?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig man skulle skrevet et ønskebrev ala slik man skriver før fødsel og hatt med seg ut? Sånn i tilfelle...

 

Man må jo evt oppdatere det etterhvert da,og for all del,husk menssykluser !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerfuggel i vinterland

Jeg skulle egentlig tatt meg en dusj nå, men nei, jeg setter meg heller til rette:

sHa_popcorn.gif

Pass på så du ikke går i koma. Du har vel nappa barten, og tatt ut tampongen og linsene, før du satte deg til?

Hehehehe... Jeg ler meg ihjæl!!

Dette må jo være en av de morsomste trådene jeg har lest på lenge! U made my day, folkens! hehehe... Jeg dævver :D

 

Jeg skulle egentlig tatt meg en dusj nå, men nei, jeg setter meg heller til rette:

sHa_popcorn.gif

 

Æsj, da er du jo ikke ren i tilfelle det skulle skje noe! ;)

 

 

OH CRAP!!

DET hadde jeg jo ikke tenkt på!!

*løper en kjapp runde igjennom dusjen og SÅ setter jeg meg til rette*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med vi som har spiral da? Kan den bli værende i årevis liksom? Tror jeg skal skrive et komabrev med en gang jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå synes jeg det ble mye negativt her, en koma kan faktisk bringe noe godt med seg også. Tenk bare på sex, hvis jeg er i koma så kan jeg jo bare ligge der, trenger ikke streve med rare stillinger eller fake orgasme. (men på den annen side så blir det vel ingenting på meg siden jeg har skjegg både her og der... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg biter negler og har aldri fine negler. Havner jeg i koma så kan neglene mine få vokse i fred, så våkner jeg opp med lange fine negler! :)

 

Anonym poster: d00fec28f598d2beb160eb597256fcde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg biter negler og har aldri fine negler. Havner jeg i koma så kan neglene mine få vokse i fred, så våkner jeg opp med lange fine negler! :)

 

Anonym poster: d00fec28f598d2beb160eb597256fcde

 

Gavetips til en komatøs? Gavekort for manikyr-behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Jeg biter negler og har aldri fine negler. Havner jeg i koma så kan neglene mine få vokse i fred, så våkner jeg opp med lange fine negler! :)

 

Anonym poster: d00fec28f598d2beb160eb597256fcde

 

Gavetips til en komatøs? Gavekort for manikyr-behandling.

 

Eller en Brazilian? Når det nå i samme slengen ikke gjør vondt? (jeg MÅ være i koma først om jeg skulle våge noe sånt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå synes jeg det ble mye negativt her, en koma kan faktisk bringe noe godt med seg også. Tenk bare på sex, hvis jeg er i koma så kan jeg jo bare ligge der, trenger ikke streve med rare stillinger eller fake orgasme. (men på den annen side så blir det vel ingenting på meg siden jeg har skjegg både her og der... )

 

Hahahahaha!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror nok pleierne tar barten din innimellom :) men jeg hadde vært mer bekymret for bikinikanten min, som etter noen måneder i koma hadde sett ut som broren til osama bin laden. Og der nede tror jeg ikke pleierne gidder å frisere engang!

 

Si ikke det, her dro jordmor frem barberhøvelen under fødselen...

Flaut! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min ligger i koma etter en bilulykke,-ser ikke humoren med dette inlegget;(

 

Anonym poster: 2b85611065df82f15bd39c78ee09a71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haaaaahahahahahahahahahahaha!!!!!! Jeg ler så jeg rister...hahaha

 

Anonym poster: 6a0af149cd44eea7c5376755fb53d811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min ligger i koma etter en bilulykke,-ser ikke humoren med dette inlegget;(

 

Anonym poster: 2b85611065df82f15bd39c78ee09a71f

Kondolerer. Hadde muligens latt være å åpne tråden hvis jeg var deg..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å ta forhåndsregler; jeg begynte en gang å skrive dagbok. Men det ble bare skrevet i den når jeg var lei meg. Så jeg følte jeg måtte forklare på første side at jeg hadde hatt et godt liv osv. Ble altså et langt og svulstig brev til de som ville finne boka når jeg var død. Ble så rørt at det er masse flekker etter tårer og mascara der.. Haha. Tåpelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Da finnes det virkelig fler som meg! Jeg våknet ei natt med magesmerter, gjorde virkelig vondt, ingenting nyttet, så jeg gikk rundt litt og trodde jeg skulle dø. Før jeg la meg ned igjen kledde jeg på meg, i tilfelle jeg skulle være ordentlig syk, slik at ingen ambulansefolk skulle finne meg i bare nettoen... ;)

 

Anonym poster: 0eb9bdba6b230636e0bbd537dac24e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Da finnes det virkelig fler som meg! Jeg våknet ei natt med magesmerter, gjorde virkelig vondt, ingenting nyttet, så jeg gikk rundt litt og trodde jeg skulle dø. Før jeg la meg ned igjen kledde jeg på meg, i tilfelle jeg skulle være ordentlig syk, slik at ingen ambulansefolk skulle finne meg i bare nettoen... wink.png

 

Anonym poster: 0eb9bdba6b230636e0bbd537dac24e23

 

Litt off topic, men... Du hadde så vondt at du trodde du skulle dø, men du gikk å la deg igjen??! Hva med å ringe legen?

 

Anonym poster: f9dbfae0b8c41498f084d52f708abf3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...