Gå til innhold

Skifte tamponger i koma?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hahahahahaha! Minner om min bestemor som ALLTID gikk med pent undertøy i tilfelle hun skulle dø og noen skulle kle av henne. Søtt egentlig, men tviler på et helt livs ettermæle ville ødelegges av ei skitten truse eller en dildo i nattbordskuffen wink.png Men for å være sikker vet samboer akkurat hva han skal brenne dersom jeg dør. Alle Topp skoledagbøkene mine fra 1995 til 1998 for eksempel.. smile.png

 

Hihi!

En barndomsvenninne av meg sov alltid i fotsid flanellsnattkjole, samme hvor varmt det var, for dersom det begynte å brenne i huset og hun måtte hoppe ut vinduet, vel, da var det dumt å sove i bare trusa!

 

Tror ellers denne tråden kvalifiserer i rankingen "snåleste emnet på DiB".

Av samme grunn kler jeg alltid av meg klærne ved sengen, da er det jo bare å dra på seg buksa og genseren før man stuper ut vinduet :)

 

En periode var jeg så redd for å krasje bilen mens jeg var tissetrengt, siden belte da ville klemme over blæra, tenk så pinlig da!!

 

Alt hva man tenkte på som ung :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Antarctica

Min svigermor var lege, og hun fortalte at hun innimellom kom til pasienter som hadde symptomer på hjerteinfarkt, men som nekta å bli med i sykebilen. Grunnen: Måtte ta seg en dusj først!

 

Da kan du snakke om at fokuset er på feil plass, først fasaden og så helsa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Min svigermor var lege, og hun fortalte at hun innimellom kom til pasienter som hadde symptomer på hjerteinfarkt, men som nekta å bli med i sykebilen. Grunnen: Måtte ta seg en dusj først!

 

Da kan du snakke om at fokuset er på feil plass, først fasaden og så helsa!

 

Det tenker jeg alltid, «håper hva enn som skjer, hvor enn vondt jeg har, art jeg bare rekker å dusje først, i hvertfall nedentil»...og så ser jeg for meg hvordan jeg halvveis ligger i dusjen mellom mystiske krampeanfall og vasker meg...hahaha...(og jeg dusjer hver dag, i hvertfall nedentil!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Ja, der har du den! Og en vakker dag er vi gamle og inkontinente både foran og bak, så andre må vaske oss i rumpa. Da er det bare å glemme bluferdigheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av min samboer døde for en stund siden, og ikke så lenge før han døde snakket han om at han hadde kjøpt en plastikkvagina, har tenkt på det flere ganger at foreldrene hans fant den når de ryddet ut...

 

Slett ikke sikkert de skjønte hva det var. Så i nyhetene om en gjeng kinesere som hadde funnet en plastvagina i skogen, og de trodde det var en ukjent sort sopp, eller noe sånt. De hadde den oppi ei bøtte med vann, og lagde reportasje. Så var det noen som tipsa dem om at de hadde en juksevagina.

 

Men hvis mannen fant den først, kan det hende at han har stukket av med den. Eller kastet den i skogen, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venn av min samboer døde for en stund siden, og ikke så lenge før han døde snakket han om at han hadde kjøpt en plastikkvagina, har tenkt på det flere ganger at foreldrene hans fant den når de ryddet ut...

 

Slett ikke sikkert de skjønte hva det var. Så i nyhetene om en gjeng kinesere som hadde funnet en plastvagina i skogen, og de trodde det var en ukjent sort sopp, eller noe sånt. De hadde den oppi ei bøtte med vann, og lagde reportasje. Så var det noen som tipsa dem om at de hadde en juksevagina.

 

Men hvis mannen fant den først, kan det hende at han har stukket av med den. Eller kastet den i skogen, kanskje.

 

 

Hahaha! Fantastisk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis man har dagslinser og havner i koma da? Tar de ut linsene? Eller hva om man bare kommer i en ulykke og må opereres osv, tar de ut linsene da? Farlig å ha på linser i månedsvis om man er i koma?

 

Anonym poster: d00fec28f598d2beb160eb597256fcde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Enn tannpussen? Napping av øyebryn? Sminken?! Herre, hva med neglene??? ... Kan aldri havne i koma jeg! :S :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg havner i koma og ingen kommer med pinsetten våkner jeg igjen med bart og fullskjegg :)

 

Anonym poster: 5047143556c43dd5287a3d29f496a981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være på den sikre side bør du alltid gå med en laminert lapp rundt halsen hvor det står "NB: jeg har tampong inne"

Ellers risikerer du at helsepersonellet prioriterer andre ting, som å redde livet ditt f.eks. :)

 

På min lapp skal jeg også føre på ønsket vekt.. så kan de justere næringstilførselen til match vekt er nådd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror nok pleierne tar barten din innimellom :) men jeg hadde vært mer bekymret for bikinikanten min, som etter noen måneder i koma hadde sett ut som broren til osama bin laden. Og der nede tror jeg ikke pleierne gidder å frisere engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med vortebehandling som jeg gjerne vil fullføre. Håper de hadde kunnet fortsette å smøre på et tynt lag hver kveld

 

Anonym poster: c9b23c49c1e429219570276a689f3110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mye rart man tenker på!

 

jeg lurer på hva som skjer f eks hos tannlegen når de er midt oppi noe, hva skjer da dersom brannalarmen gikk?

 

Jeg har operert bort tenner to ganger og tenkte på det samme begge gangene!

 

Haha!

 

 

Eller hva om man er midt oppi en opersajon, eller fødsel, så går brannalarmen?!?

 

Anonym poster: 7db2c1c75c10827b13ad345a65439a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha!!!

 

Brannalarmen gikk når sønnen vår lå på intensiven, etter en operasjon.

 

Anonym poster: 714664f87b4d96018351091cfa4ddec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være på den sikre side bør du alltid gå med en laminert lapp rundt halsen hvor det står "NB: jeg har tampong inne"

Ellers risikerer du at helsepersonellet prioriterer andre ting, som å redde livet ditt f.eks. :)

 

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha!!!

 

Brannalarmen gikk når sønnen vår lå på intensiven, etter en operasjon.

 

Anonym poster: 714664f87b4d96018351091cfa4ddec1

 

Oi da, hvordan gjorde de/dere da da?

 

Anonym poster: 7db2c1c75c10827b13ad345a65439a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg hoppa faktisk i dusjen når vannet mitt gikk.. Ville jo være ren før jeg lå og sprika på fødestua :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...