Gå til innhold

Skifte tamponger i koma?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en frisk og kjekk jente på 21 år.

Jeg bruker tampong, og lurer på hva som skjer hvis jeg kommer ut for en ulykke? Tamponger skal jo skiftes hver 6. time. Gjør legene dette mens jeg er i koma? Hvis jeg ligger i koma en uke, så får jeg vel Toxic Shock Syndrome...

 

 

Anonym poster: b252f130946d05045dd9f67a69ed6252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av alle ting man skal tenke på, så er vel dette noe av det mest orginale jeg har lest!

 

Anonym poster: ee0453b1d6964fecaa2e56af4ee04ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må jeg bare spørre... Får man mensen om man er i koma da? Er jo de som ligger i koma i mndsvis liksom....

 

Anonym poster: e89d7d87aae61e8f4c38f99b47c02f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser at du har tampong når de setter inn urinkateter på deg. Da tar de den ut og gir deg et bind istedet.

 

Jeg lurte også på sånne ting da jeg var i den alderen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare spørre... Får man mensen om man er i koma da? Er jo de som ligger i koma i mndsvis liksom.... Anonym poster: e89d7d87aae61e8f4c38f99b47c02f03

 

Nei. Hele kroppen tar en slags pause. Man har ikke avføring eller urinerer heller. Ingen hikke, hoste, nysing etc.

 

Anonym poster: df6327fcf2877edf8e921c04699e3df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje HI tenker på hva som skjer om hun våkner opp en dag og oppdager at hun har fått mensen, putter inn en tampong og går ut døra for så og bli påkjørt og havne i koma.

Sært og tenke på, men har muligens vært en realitet for noen.

 

Anonym poster: dde2da383b386b7766004dbc1d8e32da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan risikere det om de ikke undersøker deg nedentil tidsnok. Men sannsynligheten er minimal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare spørre... Får man mensen om man er i koma da? Er jo de som ligger i koma i mndsvis liksom.... Anonym poster: e89d7d87aae61e8f4c38f99b47c02f03

 

Nei. Hele kroppen tar en slags pause. Man har ikke avføring eller urinerer heller. Ingen hikke, hoste, nysing etc.

 

Anonym poster: df6327fcf2877edf8e921c04699e3df0

 

 

Dummeste jeg har hørt...

 

Anonym poster: 23efa19a97159ff859655aefca403219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være på den sikre side bør du alltid gå med en laminert lapp rundt halsen hvor det står "NB: jeg har tampong inne"

Ellers risikerer du at helsepersonellet prioriterer andre ting, som å redde livet ditt f.eks. :)

Endret av Hybelkanina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare spørre... Får man mensen om man er i koma da? Er jo de som ligger i koma i mndsvis liksom.... Anonym poster: e89d7d87aae61e8f4c38f99b47c02f03

 

Nei. Hele kroppen tar en slags pause. Man har ikke avføring eller urinerer heller. Ingen hikke, hoste, nysing etc.

 

Anonym poster: df6327fcf2877edf8e921c04699e3df0

 

Man trenger heldigvis ingen næring heller i den perioden,heldigvis.Tenk hvordan det hadde blitt da,stappe mat og håpe det ikke tetter seg.

 

Anonym poster: 5c0304ff714ef9884976a5b75cfda357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være på den sikre side bør du alltid gå med en laminert lapp rundt halsen hvor det står "NB: jeg har tampong inne"

Ellers risikerer du at helsepersonellet prioriterer andre ting, som å redde livet ditt f.eks. :)

Ho ho! Det skal jeg begynne med! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! det har jeg faktisk lurt på selv en gang i tiden! :D i tillegg har jeg mange ganger vært redd for å dø, ikke bare fordi jeg da dør men fordi familien skal rote i skuffer og skap og finne dildoer og sånt.. ja, jeg hadde jo vært dau, men likevel.. flaut for de da.. ;)

 

Anonym poster: 27dceb0102bd37420ab501a0e48fd995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med meg da? De kommer ikke til å se snora engang på meg da jeg ikke drar ut snora fordi jeg er så sensitiv så jeg begynner å klø om den henger ute ;)

Lurer på hva jeg måtte ha skrevet på den lappen.."grav dypt,det kan sitte en tampong i ? ;) hehehe

 

Anonym poster: 06f0f949456faedf4e99a8603424dbe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha! Minner om min bestemor som ALLTID gikk med pent undertøy i tilfelle hun skulle dø og noen skulle kle av henne. Søtt egentlig, men tviler på et helt livs ettermæle ville ødelegges av ei skitten truse eller en dildo i nattbordskuffen ;) Men for å være sikker vet samboer akkurat hva han skal brenne dersom jeg dør. Alle Topp skoledagbøkene mine fra 1995 til 1998 for eksempel.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! det har jeg faktisk lurt på selv en gang i tiden! :D i tillegg har jeg mange ganger vært redd for å dø, ikke bare fordi jeg da dør men fordi familien skal rote i skuffer og skap og finne dildoer og sånt.. ja, jeg hadde jo vært dau, men likevel.. flaut for de da.. ;)

 

Anonym poster: 27dceb0102bd37420ab501a0e48fd995

 

Huff, det har jeg tenkt på og! En venn av min samboer døde for en stund siden, og ikke så lenge før han døde snakket han om at han hadde kjøpt en plastikkvagina, har tenkt på det flere ganger at foreldrene hans fant den når de ryddet ut...

 

Anonym poster: 28a8b49929b3b45a506e9d7562caeca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser at du har tampong når de setter inn urinkateter på deg. Da tar de den ut og gir deg et bind istedet.

 

Jeg lurte også på sånne ting da jeg var i den alderen.......

 

Det der har jeg også lurt på faktisk!! Jeg er 35 år... Har aldri kommet så langt som å spørre om det. Men nå lærte jeg noe nytt i dag også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Hahahahahaha! Minner om min bestemor som ALLTID gikk med pent undertøy i tilfelle hun skulle dø og noen skulle kle av henne. Søtt egentlig, men tviler på et helt livs ettermæle ville ødelegges av ei skitten truse eller en dildo i nattbordskuffen wink.png Men for å være sikker vet samboer akkurat hva han skal brenne dersom jeg dør. Alle Topp skoledagbøkene mine fra 1995 til 1998 for eksempel.. smile.png

 

Hihi!

En barndomsvenninne av meg sov alltid i fotsid flanellsnattkjole, samme hvor varmt det var, for dersom det begynte å brenne i huset og hun måtte hoppe ut vinduet, vel, da var det dumt å sove i bare trusa!

 

Tror ellers denne tråden kvalifiserer i rankingen "snåleste emnet på DiB".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være på den sikre side bør du alltid gå med en laminert lapp rundt halsen hvor det står "NB: jeg har tampong inne"

Ellers risikerer du at helsepersonellet prioriterer andre ting, som å redde livet ditt f.eks. smile.png

Nå lo jeg høyt! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...