Gå til innhold

Presentasjonstråd!


To ute! :)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 33 år og mor til Lillegull på 17 måneder. Meg og mannen min hadde

nettopp hatt den praten om når det passer med nr to og funnet ut at vi burde vente litt siden begge hadde lyst på mer utdanning i nærmeste fremtid. Og vips så var jeg gravid... haha, - som alltid kommer de beste tingene i livet ved en tilfeldighet ;)

Satser på at vi henger med helt til 22. september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er 23 år og har termin 10. sep. så er i andre trimester nå :D herlig etter en spontan abort i august i fjord. Jeg og samboeren på 24 år har en sønn på 4 år fra før.

 

Er student på høgskolen i hedmark og kan ikke ta et friår, så det blir rart, voldsomt og mye jobb på gubben. ^^

 

Gleder meg masse!!

 

(ps: slutta å stole på p-piller da jeg har blitt gravid på dem nå for 3. gang. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

34 år, gift og venter nr fire, foreløpig termin er 11.september. De andre blir 11, 6 og 3 år.

Av symptomer har jeg vell det meste; kvalm, oppkast, ømme bryst, svimmel og nå har bekkenet begynt å krangle igjen. Men trøster meg med at alt dette er det verd når man til høsten sitter med et lite nurk i armene sine:0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg er 22 år og dette er mitt andre svangerskap og har termin ca 20 sep;) har to gutter på 2 år. dette ver ikke helt planlagt og jeg har ikke helt vendt meg til tanken enda. sliter mye me kvalme og oppkast og det gir ikke slipp enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er 26 år og dette er mitt første svangerskap. Bor på vestlandet. er ca 11 uker på vei nå så nærmer meg 12 uker:P Jeg tror eg går rundt i sjokk enda for jeg har blitt ekstra mer distre(mer enn før). Det tror jeg er fordi det er så uvirkelig og at jeg tenker så mye på det:) Ellers er formen helt grei, får trøtthetssyndrom innimellom og blir fort uggen om eg ikkje spiser, men kaster ikke opp. Men gleder meg seff!:) Gleder meg og til at verden får vite om det her. Så bale og holde hemmelig, folk tror jo eg er blitt helt rar til tider:P (pga formen og distreheten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hei, sniker meg inn her. Jeg er 28 år og bor på nærbø. Er gift og har en gutt på snart 5 år, så det var vel på tide med et nytt knøtt. Har termin 7 sept. Og alle hjerter gleder seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei

 

Da kommer jeg også endelig hit... veien har vært lang men nå sitter den;)

 

Barn nr 2 kommer forventet 24 september

 

Er 37 år og gift og bor i Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 33 år og gift, og vi venter endelig på nummer to. Førstemann er 13 år og gleder seg vilt til å bli storebror :) Jeg bor i Trondheim, og ligger for tiden hjemme med kraftig bekkenløsning og ekstrem svangerskapskvalme som endelig begynner å roe seg... Vi har termin 23. september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være snill og skrive her jeg også :)

 

28år fra bergen.

venter vårt første, men jeg har to gutter fra før (07 og 08)

 

de forige svangerskapene var problemfrie, med lett bekkenløsning og tegn til sv.forgiftning. denne gangen er det kvalme, urolige bein, utslitthet, lave blodverdier, ømme pupper, syyykt hormonell, ja full pakke.

så spent på om kanskje jenta sitter denne gangen (OUL 12april)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, og så har vi termin ca 4sept om legen har regna rett. noe som tilsvarer at nurket ble unnfanget på sølvbryllupsdagen til svigers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei!

 

Får presentere meg her da :) Jeg er 29 år og bor i Oslo med min kjæreste. Vi har vært sammen en del år og graviditeten var planlagt og ønsket. Det er vår første og vi gleder oss og er spente på det som venter. Litt skrekkblandet fryd kanskje ;)

 

Kunne gjerne tenkt meg å bli kjent med andre kommende mødre i Oslo/Akershus. Fint med andre i samme situasjon å treffes for trilletur el. en gang iblant når man er i permisjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

 

Kommer litt etter jeg da:)

Jeg er 23 og bor i Oslo sammen med samboer.

Dette er mitt førtse barn, og graviditeten var ikke planlagt men nå som prinsen er på vei er vi overlykkelige!

For tiden er jeg hjemme og pusler i huset, men regner med at det faller på noen studier etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

 

Får presentere meg her da :) 30 år fra Fredrikstad. Er forlovet og vi har vært sammen i over 4 år !! Første gang jeg er gravid , og det var planlagt <3 Min forlovede har en sønn på 6 år fra før som jeg er bonusmamma for.

 

Vi venter en gutt 15 september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er litt sent ute med å melde meg inn her, menmen.

Jeg er 20 år og kommer fra Bergen, samboer og vi venter en gutt med termin 19 september :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

28 år, fra Finnmark, men flytter tilbake til trøndelag til høsten. Samboer og ei jente på 4 år fra før.

Har termin 10.september og venter en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...