Gå til innhold

Presentasjonstråd!


To ute! :)

Anbefalte innlegg

Er snart 27, samboer og venter vårt første barn! Blir kjempe spennende, har regna ut termin 16 september... ! Er foreløbig i fin form og det håper jeg fortsetter:-) Lykke til alle sammen!:-)

 

hei, hvor bor du? ønsker kontakt med førstegangsmammaer i oslo=)har også foreløpig termin 16.09 og prøver å ikke glede meg for mye enda da det er så tidlig.. (selv om det selvfølgelig er heelt umulig..!) ikke noe dårlig bortsett fra litt sår i ryggen og ømme bryster.

er snart 29 og nyforlovet med min fantastiske samboer gjennom 5 år, lever for tiden i en lykkeboble jeg håper aldri sprekker=)

 

Bor i Telemark!:-) lykkebobla sprekker nok ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hello :) Jeg er 20 år, veldig uplanlagt gravid og student på UIO. Håper på at barnefar blir med på "morroa", hvis ikke så blir jeg alenemor for 2 (har en veldig klønete hund som mange omtaler som "babyen" min allerede).

 

Tror termin er rundt 16 september? Har gått på p-piller så syklusen min var litt forstyrra, skal derfor ta blodprøve hos legen i morra. Gleder meg veldig og krysser fingrene for at jeg ikke mister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!:) Jeg er 40 og bosatt like sør for Tromsø. Ruger lykkelig på min nr 3, og termin foreløpig 4. september. Er over 10 år siden forrige svangerskap, så det er litt skummelt... Men har bestemt meg for denne gangen skal jeg koooose meg max som gravid og struttende!! De to andre gangene har jeg vært så utrolig utålmodig på å "komme tilbake til den gamle kroppen og treningsformen". Men nå skal det KOSES! :)

Endret av Catfish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg stille inn her jeg også, er 26 og venter Nr 2 :) har to SA bak meg,så er litt betenkt med å skulle glede meg for mye,men som andre har sagt så er det jo ganske så umulig;) har vært på to Ul allerede, og viste heldigvis et foster på rett plass med bankende hjerte:) Foreløpig termin satt til 5. September.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Hiver meg med på lasset! Positiv test i dag :)

30 år gammel, har samboer og ei jente på snart 4 år. Bor i nærheten av Harstad.

Termin ca.25.september, men fikk 6,5 uke for tidlig sist så tenker at den termindatoen ikke er så reell kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Testet positiv i dag, ble en gledelig overraskelse siden jeg hadde en SA i Desember og aldri verden hadde forventet å bli så raskt gravid igjen :)

Er 23 år gammel og mamma til ei fantastisk jente fra før. Er usikker på termindato, men tror den ligger en plass mellom 10-22. September.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann hoppsan,

 

er 31 år, har en datter fra før, som blir 3 i mars, og venter nå nummer to. foreløpig termin er 25.september. :)

 

er med andre ord 4+5 i dag, og føler meg MAX gravid. kronisk sulten, irritabel, gråtlabil og urolig mage. gotta love being pregnant!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Jeg er 34 år gammel, gift med en flott mann, vi har en gutt fra før på 2 år. Bor i troms. Foreløpig beregnet termin er 25-26 september, så elgjakta i år kan jeg nok skyte bomskudd etter!!

Gleder meg veldig å håper dette går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 36 år , samboer og venter mitt 3 septemberbarn :) Har ei jente på 6 og en gutt på 4 fra før .

Ble gravid i 1 pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 26 år, samboer og venter førstemann ca 3. september (hvis babyen er enig med mine kalkulasjoner). Samboeren har en sønn på 8 år fra tidligere forhold.

 

Har stort sett vært heldig mtp symptomer så langt, har bare hatt litt av alt. Gjennomgående trend er ømme bryster og minsket søtbehov (Halleluja!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:)

 

Jente/dame/kvinne som snart blir 30. Jeg er gravid med nr. 3. 7+4 uker på vei:) Termin rundt 11. september etter mine beregninger.

Jeg har en flott samboer og vi har to barn fra før av, med kun 15 mnd mellomrom. Ei jente som fylte 3 år i oktober og en gutt som ble 2 år i desember. To tette har vært hektisk, men overkommelig. Så nå er jeg spent på hvordan det skal bli å være 3-barnsmor. Ingen av mine svangerskap har vært direkte planlagt, men vi vet jo konsekvensene av å ikke bruke skikkelig prevansjon :P Etter dette blir nok mannen å kutte strengen :P

 

Jeg bor i nord-norge (nicket lagde jeg da jeg bodde på vestlandet for noen år tilbake). Jobber 100 % i fast stilling.

 

Er en blid og glad jente som bruker den lille fritiden på å trene, lese interiørblader med en kaffekoppi hånda og være sosial med venner. Har mye familie rundt oss, som er til stor hjelp. Vet ikke hva vi skulle gjort uten dem :)

 

Må bare si at det er litt absurd at jeg plutselig er den som føler meg litt gammel i gamet her. Hadde ikke sett for meg at jeg noen gang skulle bli så gammel som tretti og attpåtil ha 3 barn. hehe :) Føltes ennå som det skulle være laaaaangt frem i tid. men neida...

 

Blir artig å følge dere fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 29år, fra møre og romsdal. Har en fantastisk samboer og vi venter vårt første barn. Litt usikker når termin er, men så langt har jeg kommet frem til rundt slutten av sept/begynnelsen av okt.

 

Akkurat nå har jeg litt blandede følelser om å flytte inn her, barnet er høyt ønsket, men jeg begynner i ny jobb 4.februar. Samtidig var jeg sykemeldt i hele fjor, og kan dermed ikke være sykemeldt de første 6 mndene. Heldigvis er jeg i kjempe fin form, og slik skal det forbli ut svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 33, førstegangsgravid, kjæreste og bor i Oslo. Lille frø var på ingen måte planlagt, men nå begynner jeg å glede meg. Har vært ganske dårlig - trodde jeg hadde omgangssyke i to uker og sa så kjekt at "jeg er ihvertfall ikke gravid!" Kvalm, trøtt, irritabel og lettrørt - veeeldig rart at det ikke gikk over!

 

Kjæresten har barn fra før, men er utrolig oppmerksom og god og vi gleder oss til 12 september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 og venter nr 3 i 17..september :- ) 1 barn på 10 år og 1 barn på 6 år fra før. Siden jeg ikke klarer å skjule magen, så valgte vi å fortelle det til ungene idag, stor lykke :-) Har vært på tidlig ul, alt så fint ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Flytter inn her jeg også :) Testet positivt idag og er i grunn litt i sjokk for hadde ikke trodd vi skulle treffe på første prøving ;) sist gikk det på 2 forsøk :) Jeg er 27, gift og har en nydelig sønn som er født 20 april 2012. så blir to tette her akkurat som planlagt :D Termin ca 18 sep :D

 

Så gøy! Jeg har ei jente som er født 22 mai 2012 og har foreløpig termin 17 sept. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Hiver meg på jeg også da :) Jeg er da ei jente på 28 år,bosatt på Vestlandet. Har 2 flotte jenter fra ett tidligere forhold, ei som blir 6 i mars og ei som blir 5 i mai :) ikke helt planlagt dette,men begynt å glede oss mye :)

Mye kvalm,svimmel,følsom,ømme pupper,hormonell og trett denne gangen,slapp unna det meste dem 2 andre gangene :)

Foreløpig termin 28 sept. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Venter mitt 4. lillegull 8. september og foreløbig er alt veeeeldig hemmelig. Lykken er derfor stor over å kunne skrive ut sine gleder på forum :)

 

Symptoner er kvalme (men heldigvis ikke kastet opp enda!) og er endel trøtt og sliten. Trøttheten kan dog komme av at yngste frøken på 14 mnd ikke er så glad i å sove sammenhengende om natta enda ;)

 

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er 23 år, førstegangsgravid og flyttet til Norge-Vestfold i desember 2012. Har en veldig veldig kjekk og snill samboer som gleder seg til vi blir 3, selv om det ikke var planlagt og jeg nylig flyttet hit fra et annet land (har dobbelt statsborgerskap).

 

Testet meg 14.januar etter å ha gått med ømme bryster og spotting en hel uke etter forventet mens.... og se her, har termin (er litt usikker på el-dato) rundt 15.september :D

 

Er glad for å kunne dele følelser og lidelser med noen utenom samboer :) Har hele familien i Sveits, føler meg raskt ensom pga. det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Er 30 år, gift og bor i Akershus. Er førstegangsgravid, så har vel ikke helt gått opp for meg/oss enda. Har heldigvis nesten ingen symptomer bortsett fra at jeg er kjempe trøtt. Foreløpig termin er satt til 9.september, men regner med at denne blir forlenget en uke. Skal på tidlig UL 1.mars så er kjempe spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 24 år samboer med en herlig mann på 29 og gravid for første gang.. Jeg har en del symptomer som kvalme, ømme pupper, trøtt og litt svimmel.. Har hatt en del mensmurringer som har roet seg den siste uken.. Termin er vel rundt 10 september <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 31 år, gift og dette er tredje graviditet. Har to MA fra tidligere, og denne graviditeten var ikke planlagt, men fingre krysses for at det denne gangen skal gå bra.

Usikker på termin da jeg ikke hadde kontroll på syklus, mulig 17.9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er 34 år og har vært gift med gubbelille(38) i snart 13 år. Han har en sønn på 15 som har bodd hos oss siden han var 4, og vi har en sønn sammen på 11. Når er det en til på vei, og gjett om vi gleder oss! Vi har ikke lett for å bli gravid ( har aldri brukt prev.) og 2 ganger har det gått galt, en gang i uke 8 og en i uke 20. Nå er jeg 8+6, og i dag fikk jeg se et lite bankende hjerte hos gyn.

 

Foreløpig termin er 12.september.

Holder til i Sandnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...