Gå til innhold

Kjenner dere forsatt masse liv? er i uke 36

Anbefalte innlegg

Min lille i magen er ganske aktiv,men ikke så mye han har vert,men fikk beskjed om at han hadde snudd seg riktig vei,og han derfor ville bli roligere,det stemmer bra,men idag har han ikke vert så aktiv, kjent han en del ganger :). hva med dere?

Fortsetter under...

Jeg er 35+2 og min baby har vart kjempe aktiv hele tiden, men nå den siste uken så har hun blitt mye roligere,så jeg snakket med min lege om det for jeg blev litt urolig, men hun sa at så lenge du kjenner babyen et par ganger for dagen så er det greit, jeg hvet ikke, men jeg er fortsatt litt stresset over det...

Annonse

Ja er det :). Så gøy med nr 3 da :). Har heldigvis veldig lite plager,kun en del nedpress innimellom. Håper lille gutt kommer en uke før her også,men er ganske sikker på at jeg går over :),er lei selv også.

Jeg synes det er veldig vondt,men glad det ikke er hver dag :). Ja får håpe han kommer før :) og får krysse fingrene at din lille kommer en uke før også:). Oki den siste uken er mest slitsom ja,greit og vite :)

Annonse

Jeg er 38+1 idag,søndag,og kjenner fortsatt masse liv. Nå er det ikke bare et spark her og et spark der,men hele magen rister jo når hun lille rører på seg. Hehe. Har en del nedpress,må tisse oftere enn vanlig,og enkelte dager har jeg en del kynnere. Hun ligger med hodet langt nede,og meg er spent på om hun har festa seg nå. Skal til jordmor til torsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...