Gå til innhold

Bergen: Trenger dagmamma/pass 1-2 formiddager i uken.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ei jente på 34 med en sønn på 7 mnd. Nå skal jeg begynne på et kurs i slutten av januar, hver tirsdag fra tidlig morgen til ca 1200. Trenger noen til å passe gutten min denne dagen/formiddagen + evt. en formiddag eller noen timer en annen dag.

Vi bor i Ytre Sandviken/Øyjorden, og da jeg ikke har bil bør du bo i nærheten eller på strekningen inn til sentrum hvor jeg skal gå på kurset, eller komme hjem til oss (da må det være greit for deg at det er hund her, en svært snill en som sådan.. :)

Et alternativ kan være at vi bytter på pass av hverandres barn, dersom du også skulle trenge pass til ditt eget ca. tilsvarende tid i uken som mitt. Gjør da oppmerksom på at jeg også har en gutt på 2,5 som går i barnehage som jeg må hente i 15-tiden - kan da ikke være langt unna på denne tiden, mao foretrekker jeg å evt. passe hjemme hos meg selv.

Jeg må innrømme jeg er ganske skeptisk til at en fremmed skal passe barnet mitt, så det er veldig viktig for meg å få god info fra deg mtp din erfaring med barnepass, og bli litt kjent på forhånd! :)

Send meg en PM eller svar her, så kan vi avtale nærmere. Ser fram til å høre fra deg! :)

Vennlig hilsen Trine og Tobias.

Endret av Dagmamma Bergen
  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. Jeg er en jente på 20 år. Jeg har nylig flyttet fra Oslo til Kronstad ( Bergen, bodde i Bergen også tideligere ) Som person er jeg omgjengelig, har godt humør, er allsidig og er vant til å jobbe under press. Jeg ser meg selv som ærlig, avsvarsfull, høflig ung jente som har en sterk viljestyrke. Jeg er alltid en glad person som liker å være sammen med familie og gode venner på fritiden min. Aktiv, sosial og glad i barn, er tre ord folk kunne ha beskrevet meg med, jeg er sjelden sjenert. Jeg kan mye om kommunikasjon, så det med å snakke og hjelpe til andre mennesker er absolutt ingen hinder for meg. Ved å jobbe som dagmamma vil jeg benytte meg av muligheten til å utvikle meg personlig til det beste for både dere og meg selv. Jeg tror at jeg er den rette personen til denne jobben, og jeg er villig til å ta tak i hva som helst innefor jobben. Håper virkelig at du er interessert og jeg ser frem til et personlig møte, der jeg kan fortelle litt mer om meg selv! For å kontakte meg send en e-post ( [email protected] ) Eller ring på 942 022 72

Hei! Takk for henvendelsen :) Dersom du er interessert i å passe Tobias ca. en eller to formiddager i uken vil jeg gjerne treffes for en uforpliktende prat og bli litt kjent. Det beste (synes jeg) er vis du hadde tatt med deg gutten min noen timer i en Åpen barnehage (det finnes flere i sentrum), er dette noe du kunne være interessert i?

Meld meg gjerne på tlf. 90570243, så kan vi avtale et møte.

Vennlig hilsen Trine

Endret av trintra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...