Gå til innhold

Når skal dere begynne å pakke sykehusbagen?

Anbefalte innlegg

Jeg er litt spent, og lurer derfor på når dere har tenkt til å pakke sykehusbagen, hvis dere allerede har gjort det, i hvor god tid?

Jeg er i den situasjonen at jeg gleder meg til å begynne å pakke den :) men føler at det er litt tidlig 6,5 uker før termin ;)

Fortsetter under...

jeg har termin 28 januar og pakket litt over 4 uker før. men gjør jo ingenting om du pakker den nu.så lenge du ikke trenger noe som er opi der. jeg har en liten lapp med de aller siste tingene skrevet ned på som er festet på toppen som vi drar med oss i siste liten,) men synes deg er greit å ha den klar:)

Jeg er 35+5 i dag, og tenkte å pakke snart. Jeg får noe av det som skal oppi i dag, så kanskje det blir senere i dag :) Hos mamma gikk vannet fire uker før termin, så jeg tenkte jeg skulle være ute i god tid, og i hvert fall før uke 37. Jeg håper jo han blir inni her minst et par uker til, men greit å ha det meste på plass, tenker jeg :)

Hmmm, litt lenge igjen for min del nå da jeg nettop har hoppet over te 3. trimester. Men sist pakka jeg samme dagen som jeg dro til sykehuset dagen før termin :P

Fikk med meg det meste og litt til til meg, baby og pappaen :) pakke litt før denne gangen da alle mistenker at det kan gå fort...

Annonse

Jeg skal pakke snart:) er 35+1 i dag. Førstemann kom 13 dager før termin, og da pakket vi etter at vi ringte føden:P UTEN pakkeliste og alt. Men bodde da to min kjøretur fra sykehsuet, så ingen panikk:)

Men nå er listen laget, og jeg tror det meste er i hus. Så da tenkte jeg å pakke bagen etter helga:)

Annonse

Jeg gleder meg også til å begynne å pakke :)

Men for min del er det jo alt for tidlig. Bare 30+0 idag :)

Men nå som jeg har bikket 30 uker kommer jeg nok ihvertfall til å begynne å kjøpe inn litt tøy, smekker, kluter og sånt. Har ikke gjort noe sånt ennå.

Jeg er bare i uke 30 men har alt klart til baby(unntatt seng).Husker fra forrige gang at det var så slitsomt å vaske klær,handle osv de siste ukene.Siden vannet gikk i uke 36+4 sist kommer jeg til å pakke bagen i begynnelsen av februar denne gang:)

Jeg pakka ferdig bagen min og babyen sin idag:)Jeg er andregangs,og er 37+5 idag.Har pakka det meste,og det som gjenstår tar jeg når vi reiser til sykehuset. Dvs lader til mobilen,sminke og noen småting. Skal ut en tur i morra og kjøpe meg en ny kosedress som jeg skal ha med.

Har pakket ned det meste jeg tror jeg trenger både til meg og baby, håper jeg har fått med meg alt:) er 38 + 5 i dag og pakket vel ferdig i forrige uke så har ikke stresset med det. Jeg er førstegangs og synes det er vanskelig å vite hva jeg skal ha med til tross for pakkeliste.

Jeg har pakka til babyen - sånn i tilfelle.. Er periodevis innlagt selv, så har liksom de viktigste tingene mine her, og resten er klart i en pose hjemme som samboeren kan ta med om ting skjer :)

Glad jeg har ordnet det meste, for nå har jeg ikke ork til noen ting!

Er 37 uker på lørdag.

Jeg er 30+5 og har tenkt å pakke i løpet av ett par uker.

har født i uke 35 og 37+2 tidligere og for meg er det viktig at alt er klart for jeg har ikke, om det blir som tidligere fødsler tid til å begynne å pakke all verden når fødselen starter.

når jeg fødte i uke 35 hadde vi ikke pakket enda og det blei litt styr.

om du føler for å pakke nå så gjør det :)

sist skrev jeg liste som jeg kommer til å følge nå også pluss en liste med ting som måtte puttes i bagen rett før vi skulle dra som mannen hadde ansvar for. med bokser til å huke av så han skulle vite at han hadde fått med alt. Det var veldig ålreit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...