Gå til innhold

Da var det faktisk min tur å si: JEG ER GRAVID!!!

Anbefalte innlegg

Nå er det et faktum - nr.3 er på vei ;) Litt tidlig å si om alt går bra, men man håper selvsagt det!

Og jeg kan bekrefte at en festeblødning kan være veldig lik vanlig spotting før mensen! Har hatt brun og rød utflod siden tirsdag og den ene dagen (onsdag tror jeg) kom det en del rødt og klumpete blod. Først nå (dagen før IKM) har blødningene forsvunnet helt.

Jeg har heller ikke hatt noen nevneverdige symptomer denne pp, men ser i etterkant at stikkingene i magen kan ha skyldtes dette :P Har imidlertid hatt en rar fornemmelse i brystene, så testingen i morges var kun en instinktiv greie!

Fortsetter under...

Annonse

Hei igjen jenter! Takk for gratulasjoner, MEN jeg var nok muligens litt for kjapp til å rope det ut så høyt... Tok nemlig en ny test i morges for å se om den ble enda sterkere, men den ble helt lik den i går, i tillegg til at det kom litt mer blod på papiret. Det gikk imidlertid over til å bli brunt igjen med en gang, og nå er det bare bittelitt brunt.

Tenker som så at hvis jeg faktisk ER gravid (og ikke bare kjemisk), så burde vel teststreken ganske raskt bli sterkere i farge?? Får vel bare vente og se om "tante grusom" kommer, og hvis ikke får jeg dra til legen en tur etterhvert...

Men krysser selvsagt fingrene for at dette er reelt! Har hatt sånne stikkinger helt nederst i mellomgulvet rett før jeg må på do, og det pleier jeg ikke ha ellers...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...