Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eller er det bare meg? Nå raknet jammen meg min 2 bukse, har to tightser med hull også, kun en hel bukse igjen. Tightser raknet i skrittet etter kun 2 mnd. Er 1,60 og nå ca 80 kg og i uke 38. Irriterende, kjøpte de første mammabuksene i september... Ikke så lyst å kjøpe noe nytt nå når det kun er 2 uker igjen. Vurderer å se om jeg finner en joggebukse som også er super i barsel tiden.

Fortsetter under...

Det var min erfaring også etter forrige graviditet - spesielt de buksene jeg hadde fra HM gikk opp i sømmen. De vet jo at det brukes en begrenset periode så den dyreste kvaliteten spanderes gjerne ikke på disse plaggene... Men veldig irriterende ja! Joggebuksen er faktisk den som holdt best :)

Sverger til tights/ tykk strømpebukse og strikkekjoler jeg!! Evt lange gensere elller tunika.

Dette er klær jeg synes er kjempedeilige å ha på i tillegg til at jeg kan bruke dem når babyen er født også :-)

Føler også at det er dårligere kvalitet på mammaklær, men så er det litt større slitasje på dem. Har ikke så mange bukser og topper som passer nå, har 1 mnd igjen. Tights og tunika er behagelig og passer jo etter fødsel også, men er ikke ammevennlig akkurat. Da er det singlet og genser som gjelder;-)

Hehe det med amming glemmer jeg. Ammet bare noen få uker sist før jeg mistet melken :-)

Men etter ammingen er over kan du jo ta frem klærne igjen da :-D

Endret av Madam_mim

Annonse

Jeg har brukt samme mammabukser fra hm siden slutten av september. De er fortsatt helt supre. Selvfølgelig er den sorte litt slitt i fargen i skrittet, men ikke noeverre enn andre sorte bukser jeg har hatt oppgjennom åra.

Jeg har hatt bukser fra hm siden august nå, de er like fine. I tillegg har jeg to bukser som jeg arvet fra en vennine, som hun har brukt i 7 mnd før meg, de har heller ikke raknet eller noe. Alle er fra hm, og av de billigste av de billigste, ikke slitt verken i skrittet eller andre steder.

Ja! Mine gjorde og det så jeg måtte ut i dette svangerskapet å kjøpe nye. På Cubus selger de tynne bukser, aladin bukser som jeg kaller det =p

Supre etter fødsel! Og de er gode å ha på som gravid for det er ikke strikk i den pluss at det går an å dra den litt oppover magen

Billig er den og =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...