Gå til innhold

Hvordan går det samu? Har du merket noe mer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er helst med flergangsfødende det holdet på slik. Ser jammen med ikke ut til at jeg blir ferdig før jul, og mannen starter opp ny jobb i januar så da sitter jeg med 3 barn på under 2,5 år alene her stort sett med en gang hvis dette drøyer ut:(

Annonse

Ja, er ikke noen ønskesituasjon, men vet det er utrolig hva man klarer hvis man må. Men det beste hadde jo vært å få noen dager å komme seg på, og for min del rutiner på ting med så mange små. Krysser fingre for oss at vi snart er igang:) Klem

ringte føden jeg. skulle komme inn på sjekk. sånn jeg forklarte det, så regnet hun med at det var fostervann.

om ikke riene starter av seg selv i løpet av morgendagen, får jeg hjelp imorgen tidlig til start, regnet hun med.

så kanskje jeg blir mamma imorra.

Annonse

hatt migrene i hele natt. :(

riene har roet seg nå, men kun få timer igjen til jeg vet hva som skjer videre.

jeg har ikke internett på mobilen min, så jeg kommer ikke til å logge inn før etter jeg har kommet hjem, med lykketrollet.

lykke til dere andre. heier på dere.

Masse lykke til:))) Heier på deg. Ps ble ingen vannfødsel på meg da fostervannet var misfarget, men hun kos så saskt at det hadde ingen betydning. Håper du har født nå! Klem:)

da har vi kommet hjem fra sykehuset.

jeg fødte klokken 22.14 , 26.desember.

fikk 1 modningspille klokken 13.

ville så gjernne prøve andre typer smertelindring enn epudural, mer fikk det alikevel, etter noen timer med kraftige smerter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...