Gå til innhold

mange her som har kommet hit til tross for blødninger i 1.trimester?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

jeg har kommet hit tross 2 blødninger i 1 trimester, da en av de en større styrtblødning. :-) Forrige gang jeg kom til 3 trimester hadde jeg hatt 3 blødninger. Dette var enkeltstående kortvarige (noen få timer) blødninger med litt rester etterpå om du forstår.

Derimot når jeg blødde kontinuerlig i flere dager hadde jeg en EXU.

Så jeg har opplevd begge typer, men 2 av 3 ganger har det gått veldig bra. :-) og det var bare ved blødninger som var langvarig at ting ikke var slik det skulle.

Lykke til, håper det går bra for deg.

Klem

Annonse

Jeg hadde blødninger i slutten av første trimester og daglige blødninger fram til uke 19 (en av dem en styrtblødning i uke 15, måtte da legges inn på sykehus pga blodtap). Blødningene stoppet like brått som de var startet i uke 19. Blødde konstant, ikke en blødningsfri dag på over ni uker.

Endret av Jentene mine og jeg:)

jeg har blødd i første trimester i en uke i stekk, ble innlagt grunnet lav blodprosent og alle ultralydene viste at lille hjerte fortsatt slo. så har det vætt litt til å fra, men hver måned har jeg blødd endel. ene gangen mistet vi tvilling 1, og de andre gangene veit ikke gynekologen helt hvorfor, men det lille hjerte slo fremdeles. er nå34 +4 og hadde en blødning for to netter siden, innlagt igjen men alt er bra men lille babyen. så ikke mist motet, noen blør mer enn andre og noen ganger er det ikke alltid like greit å finne grunnen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...