Gå til innhold

aldri gått over syklusen.. men nå!!

Anbefalte innlegg

Får alltid mens mellom dag 26-28. Nå er jeg på dag 30 :)

Testa igår på dag 29 som var negativ ;/

Akkurat som om kroppen lurer meg.. Gått to dager nå å trodd mensn skulle komme, men ikke no rødt i trusa! Idag hadd jeg yderst lite rosa utflod. Men etter det så har det ikke kommen nå mensen.

Kan jeg være gravid??

Fortsetter under...

Tror jeg skal vente til i neste uka med en ny test om ikke mensen kommer iløpet av helga;-)

Har prøvd i 4 år nå.. Så håper virkelig det skjer no nå :-)

Kanskje huskjøpet som gjorde att jeg stresser mindre med å bli gravid! Hååper jeg er det <3

Sånn var det hos meg og denne gang.. Bruker å få den mellom 27-29 dag. Denne gang drøya den til dag 31. Hadde i tillegg en kniv i hvert bryst som stakk når jeg rørte meg, og hadde en liten blødning på 10 dpo. Fikk mensen med et brak på ettermiddagen på dag 31..

Håper du har mer flaks enn meg :)

Ååååååååhhhh! :( :( Jeg har aldri vært så forbanna for å få tr noen gang.. Lenge siden jeg har hatt syklustull. Hadde mensmurringer i 5-6 dager før det kom og. Kan trygt si at jeg har hatt alle symptom, til og med synlige som spotting. Kommer aldri til å skjønne at jeg er gravid før jeg kjenner noen som sparker i magen.

Annonse

Hadde og murring å trodde tr var på tur rundt dag 26. Sprang jo på do å skjekka mn ingen tr.

Men dag 31 når mensen kom følte jeg ingen mens smerter.. Heller ikke dagen før hun dukka opp... Så plagsomt!!!!

Samme her. Dagen før tr kom kjente jeg ingenting. Fikk plutselig skikkelige menssmerter på dag 31 som ikke varr til å ta feil av.. Gikk på do for å sette inn o.b og da var tr kommet. Skikkelig merkelig. Fikk ømme bryst bare noen dager før tr. Skikkelige stikk når jeg var i bevegelse slik at de humper opp og ned. Vanligvis får jeg det ei lita uke etter el og da er det konstant. Skjønner ikke noe. Har virkelig fått lært at INGEN tegn er sikre! Merkelig at vi begge hadde samme opplegget, føler med deg :)

Har også hatt en surrete syklus etter vi begynte å prøve. Men leste en plass at et høyt antall av alle befruktede egg vil mistes før IKM, så tidlig at det ikke fanges opp på grav.tester. Tenker at egget kunne blitt befruktet et par ganger men ikke festet lenge nok til pos test, men lenge nok til kluss med syklus.. Sist mens var tre dager over tiden, og veldig kraftig med smerter. Jeg har vanligvis helt presis syklus, merker nesten ikke mensen og blør lite. Selvsagt bare spekulasjoner, men synes det virker sannsynlig..

Jeg har hatt en kjemisk og testen fanget opp hcg. Dessverre kom tanta til veeeldig preis tid likevel. Hadde neg test denne måneden og var forsinket. Et egg kan bare bli befruktet en gang av en sædcelle. Egget lager en hard ugjennomtrengelig membran så snart en sædcelle har kommet seg inn i eggcellen. Blir det ikke befruktet går det til grunne innen ca. et døgn. :)

Jeg har hatt en kjemisk og testen fanget opp hcg. Dessverre kom tanta til veeeldig preis tid likevel. Hadde neg test denne måneden og var forsinket. Et egg kan bare bli befruktet en gang av en sædcelle. Egget lager en hard ugjennomtrengelig membran så snart en sædcelle har kommet seg inn i eggcellen. Blir det ikke befruktet går det til grunne innen ca. et døgn. :)

Ja mente at det kan ha skjedd opptil flere pp'er for min del, selvsagt ikke flere gang på en pp! ;) tenkte bare at det kunne være en plausibel forklaring på syklustull, men som sagt litt vill gjetning. ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...