Gå til innhold

Hvordan går det med dere??


VestlandsPrøver

Anbefalte innlegg

Ser det er blitt vel taust her inne og lurer på om dere, som meg selv, henger mest på. 3.tri for tiden?? Tenk, nå nærmer det seg bare 2 mnd igjen for hele gjengen her!! :-) Stor stas det!! Her hr jeg nå blitt sykemeldt tom julaften ettersom jeg plutselig fikk hevelse i leggene kombinert med litt høyere blodtrykk og +1 på protein. Alt hr roet seg igjen nå siden jeg har vært flink å hvile og drikke masse, men var litt skummelt.. Prøver fremdeles å ta det med ro, men er ikke like lett når jeg føler meg frisk og i fin form! Va hos jordmor tirsdag og hun bad meg slutte m zumba, så får vel høre på henne!! Ellers er det slutt på nattesøvn her visst.. Bruker lang tid før jeg sovner samt at jeg våkner rundt 05-06 på morgenen.. Så sover knapt 5 timer for tiden.. Hadde jeg sovet middag i tillegg sku jeg kanskje forstått det, men gjør jo ikke det heller.. Flere som har det slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, henger mest inne på 3.trimester jeg også. Og så er jeg litt dårlig på å svare og skrive, for bruker aller mest mobilen, og da tar det så lang tid å skrive i forhold til på pcen :)

Eller så føler jeg litt at jeg er inni en tid i svangerskapet som bare er venting. Det skjer ingenting. Det er ikke nytt og spennende lenger, og det er fortsatt litt langt frem til fødsel. Og dessuten så er det kjedelig i grunn, siden man har skikkelig vondt i bekkenet og er helt sykemeldt og blir det frem til perm. Og i tillegg så orker jeg nesten ikke å gjøre noen ting, men har heldigvis fått pyntet til jul og gjort unna gavekjøp og et par slag :) Men jeg har lært meg at jeg bare kan gjøre en ting om dagen, resten må tilbringes liggende på sofaen mens man ignorerer at man har vondt og er sliten :P Sannelig bra det "bare" er under 8 uker til termin. De siste 4 ukene har gått kjempefort, så antar at de neste også går fort med jula rett rundt hjørnet.

 

Godt å høre at hevelsene dine har roet seg, kan jo tyde godt :)

 

Jeg har noen netter hvor jeg nesten ikke sover, og noen netter hvor jeg sover godt, heldigvis. Eller sover godt, jeg er jo våken ofte i løpet av natten, men det er vel bare å venne seg til mindre søvn :D

 

På lørdag skal vi i butikken og hente halve verden (eller alt babyutstyret vi har bestilt), så da blir det sprinkelseng og vogn i hus. Da blir den lille leiligheten omgjort til babyfort, hehe :) Det gleder jeg meg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv er det, men er mye mindre på nett nå enn før. Har på en måte kommet til et stadie der graviditeten bare "er" der, og alt er ikke så skummelt og skremmende som før. Mini holder litt leven når vi legger oss, men det er kanskje vi som har skapt selv, for vi legger oss ganske til fast tidspunkt hver kveld, og da har pappaen innført 15-20min med eventyrlesong, prating, stryking og synging til magen, og vi merker godt nå etterhvert at det vi mener er nattasangen er en sang som blir gjenkjent og starter sparkingen.. Og jo mer mini sparker, jo mer oppmerksomhet får han fea pappaen... Men etterhvert roer magen seg igjen og da sover ihvertfall jeg 8-10 timer, bare avbrutt av en eller to turer på do og av at pappaen kommer inn etter han har stått opp for å si hadet når han går på jobb.

 

I tillegg sover jeg gjerne en del timer på dagtid, men det går aldri utover nattesøvnen. Men så er jeg og sykmeldt for lungebetennelse og da krever kroppen mye hvile enten jeg hadde vært gravid eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...