Februargullet2013 7258 posts Posted December 1, 2012 #1 Share Posted December 1, 2012 Fikk julegave fra Samboeren og Pappan til babyen i dag:) Kjempe fin:). Koselig med vugge synes jeg Link to post Share on other sites
Guest AnneS 0 posts Posted December 1, 2012 #2 Share Posted December 1, 2012 Ja, det har vi Kommer til å bruke den samme som mannen min og søsknene hans brukte da de var små, og som mine to eldste barn også brukte. Synes det er koselig å tenke på, en liten familietradisjon Har vært kjekt å ha vugge de første månedene også, syntes jeg. Da blir det jo mange smådupper i løpet av dagen, så kjekt å bare legge de ned i vugga i stua Link to post Share on other sites
Ele 1931 posts Posted December 1, 2012 #3 Share Posted December 1, 2012 Ja, jeg har også en gaaaammel og nydelig familievugge på min side av familien, den går på rundgang og er nå endelig hos meg!! Link to post Share on other sites
Februargullet2013 7258 posts Posted December 1, 2012 Author #4 Share Posted December 1, 2012 Heldig dere er da:) Har kjøpt en som er brukt,men ikke i familien:) Link to post Share on other sites
*M&M* 108 posts Posted December 2, 2012 #5 Share Posted December 2, 2012 Her skal vi bruke en vugge som min morfar lagde til meg når jeg ble født, så det er veldig koselig synes jeg! Link to post Share on other sites
Recommended Posts