Snellamedto Skrevet 24. november 2012 #1 Skrevet 24. november 2012 Av og til, forholdsvis sjeldent, river det skikkelig til i livmora hvis jeg gjør brå bevegelser. Blir litt stressa jeg! Det var ikke sånn sist! Er det her vanlig eller? :-S
Lurifax og knøttene Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Samme her! Tror det er normalt!
Snupi27 Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Veldig normalt=) ligmament båndene eller hva det heter strekker seg =) jeg har vært veldig plaget i mine 2 første svangerskap og er det nå og. Iblant kan kommer det når jeg har vært stille en stund og skal begynne å snakke. Må bare kutte ut å snakke til det gir seg igjen =p Det var et av mine symptomer før jeg visste om graviditeten. Da de stikningene kom, tok jeg testen. Hehe Det er vondt om jeg reiser meg fort snur meg fort snakker plutselig osv. Så ille at jeg kryper sammen innimellom . Men det går over etterhvert utover i svangerskapet =)
Bumblebeee Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Kanskje det er det jeg også har? Ble liggende nesten en time i senga her en kveld, det kjentes ut som noe revnet inni der, og jeg klarte ikke bevege meg fordi det da gjorde så vondt. Lurer på om jeg la meg for brått? Hadde dette i første svangerskap også, men da var jeg vel i 3.tri.
Blomstogbier Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 Så rart, jeg har ingenting sånt. Men siden flere opplever det, er det sikkert vanlig Kjenner ikke noe særlig til livmora jeg, bortsett fra at det blir ubehagelig hvis jeg sitter/ligger i samme stilling for lenge. Så må snu meg mye om natten eller hvis jeg driver med PC/ser på TV.
Lilja77 Skrevet 25. november 2012 #6 Skrevet 25. november 2012 Samme her, og tror det er helt normalt og ufarlig. Har kjent det fra jeg var 4 uker gravid. Det strekker til noen ganger, når jeg ler, reiser meg opp eller gjør en annen brå bevegelse. Jeg merket det i sist svangerskap også, men ikke så tidlig
Ungmammamia Skrevet 25. november 2012 #7 Skrevet 25. november 2012 Jepp, det er normalt. Jeg hadde det masse i første svangerskap, og tidligere denne gangen. Jeg får det skikkerlig hvis jeg nyser:)
Snellamedto Skrevet 25. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2012 Pjuuh, da stoler jeg på dere damer ;-) Jeg hadde sånne strekkesmerter på sidene av livmora sist og, men det var ikke helt på samme måte.. Nå kjenns det ut som om selve livmora røsker løs, haha! Nei det er vel vanlig. Det kommer hvis jeg reiser meg/ snur meg brått, eller nyser ja. Så det er nok det dere beskriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå