Frufluffy Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Åå blir så sint på meg selv fordi jeg takler dårlige opplevelser så dårlig og så blir jeg sint når kundene behandler meg dårlig! Nå har jeg slitt med noen kunder i over et halvt år, saken blir bare mer og mer komplisert og jeg kaster nesten opp bare ved å tenke på dem Jeg er lei meg fordi de er ufine og jeg er lei meg fordi jeg alltid legger meg i selen for kundene og blir behandlet som en dritt likevel. men mest av alt så ser jeg jo at jeg klassisk nok takler sånt stress dårlig når je ger gravid. Veldig lett å ta til tårene gitt. Liker heller ikke å utsette meg for dette negative stresset når jeg er gravid. ¨Måtte bare få det ut phu
Thie88 Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 Uff, føler med deg. Ut av ingenting så ville jeg bare dra hjem fra jobb i grine, egentlig for ingenting. Så nå skal jeg lage meg sjokolade protein pannekake. Se litt på tv, og sutre før jeg drar å trener :/
Frufluffy Skrevet 22. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2012 Trente i dag jeg også, var i grunn litt godt, selv om jeg var supersliten. Jobben drar alle kreftene ut av meg. Toppet seg litt da jeg fikk sms av sjefen kl 19.30 i kveld om jeg kunne skrive en av hans tekster til et prospekt som måtte være klart til kl 10 i morgen. Jeg tok mot til meg og svarte litt innpakket at jeg ikke ønsket å jobbe gratis uten å få et rødt øre igjen for det og på kvelden Så nå sitter jeg å føler på det også og i stedet for å ligge i sengen sitter jeg her og er utilpass. Ja ja det var vel dagnes klaging så får man håpe morgen dagen blir så meget bedre:)
Blomstogbier Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Uffda, høres ikke noe koselig ut det da ! Og du reagerer nok enda mer når du er gravid.
Frufluffy Skrevet 23. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2012 Ja gjør jo det. Tar ting enda mer innover meg når jeg er gravid enn til vanlig. Er jo over gjenomsnittet engasjert og følelsesmessig engasjert til vanlig så topper jeg den når jeg er gravid ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå