Jump to content
Februargullet2013

Skal dere føde vanlig eller KS?

Recommended Posts

Februargullet2013

Jeg skal føde vanlig, var hvis verre for meg og ta KS pga jeg har hjertefeil,større sjansen for Infeksjon og Blødinger. Hva skal dere ta? :)

Fortsetter under...

glab80

Planen er vanlig, så jeg regner med at det blir det. Men jeg er i uke 29, så vet ikke ennå hvordan leie prinsessa vår planlegger å legge seg i ;)

Ele

Plana er vanlig ja, om det blir ks så er det i såfall fordi det må bli det.

Kremtopp

Blir nok vaginal fødsel om alt går som planlagt.

Februargullet2013

Så bra da:). Sønnen min ligger i seteleie nå,så håper virkelig han snur seg før da,fått litt angst for ks så lenge jeg fikk høre det av hjertelegen min

VestlandsPrøver

Her er planen iallfall å føde vaginalt.Er 153 høy så de skal måle meg når det nærmer seg for å finne ut om jeg er stor nok, men regner med det går fint!! Er 28+5 nå og gutten har hodet ned i øyeblikket iallfall!! :-)

Annonse

Februargullet2013

Så bra da:). Uff er sønnen min treg,siden han ikke har snudd seg,eller er jeg for urolig?

2blå1rosa

mange snur seg ikke før de siste ukene.

Februargullet2013

Oki. godt og høre:)

monky

håper veldig på å få føde vanlig, men får se etterhvert hvordan ting ser ut.. det er jo to inni der så man vet aldri;)

Februargullet2013

Gratulerer med Tvillinger :). Nei da blir det vel kanskje stort sett ks

monky

takk, det er mere vanlig med vanlig fødsel enn mange tror men sjansen øker jo litt.. får bare vente å se;)

solhilsen

Satser på vanlig fødsel - til tross for fødselsangst.

Annonse

Februargullet2013

Ja det er kanskje det,vet ikke sånt jeg :).

Langelise: Det synes jeg er bra gjort i alle fall:)

Tingeling ♥♥♥

Regner med det blir vanlig, som de to forrige gangene.. Er spent på hvor lang tid fødselen tar denne gangen, da de to første varte i 3,5 timer og 3 timer (fra første rie til babyen var ute)...Raskt nok spør du meg.. :)

2blå1rosa

Kan ikke velge KS bare for man vill. Hadde en kunne valgt hadde jeg valgt KS og det fordi fødsel med nr 2 tok 50 timer!! :o

Bonanza

Her blir det KS. Har to akutte snitt fra før, og da får man ikke prøve normal fødsel. Helt greit for meg ;)

Tigerlise&Anton prøver igjen

Ks her også. Tok endelig avgjørelse i går i samråd med legen min. Hadde svært gjerne villet føde vaginalt, men siden sjansen for at det er gjennomførbart er liten, så føles det tryggere at det er planlagt og tilrettelagt. Gleder meg til å få endelig dato :) Og gruer litt for tiden etter fødselen... Forrige gang var det masse smerter i etterkant, så er definitivt ingen lettvint løsning!! Men det viktigste er å få ut en frisk unge <3

maimora

Jeg tror nok det blir vanlig, jeg får bestemme selv pga 2 tidligere kompliserte styrtfødsler. De er usikker på om jeg kommer til å rekke meg til sykehus, så en mulighet er å bli satt i gang 2 uker før, "problemet" er bare at jeg har aldri gått så langt som til uke 38. Skal avgjøres i midten av desember.

Jentebarn i februar

Keisersnitt her. Ble hastekeisersnitt sist pga for trangt bekken. Så denne gangen blir det planlagt ks!