Gå til innhold

Hjeeelp!!! Hva kan jeg kjøpe ferdig av kake/muffins/is på rema 1000??


gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥

Anbefalte innlegg

Jenta mi skal feire bursdag i bhg i mårra å nå har jeg klart og lage verdens styggeste muffins :( har verken mer sukker eller smør og kommer meg ikke på butikken før i morgen tidlig. Men da rekker jeg jo ikke å bake noe.. Skikkelig kjipt dette!! Hadde så store planer, kjøpt inn sånne sprøyter til topping og alt.. Men ser nå at d ikke er noe håp.. Så trenger tips til kaker, muffins eller noe kult jeg kan kjøpe og ta med til barnehagen i morgen.. Ikke med nøtter! Hjeeeelp!!! Takk!!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp sånne pakker med ispinner? :) det slår alltid an hos unger :)

 

Anonym poster: 0a8fbc66b5b4acc94058463d534f7db9

 

Anonym poster: 0a8fbc66b5b4acc94058463d534f7db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fryste vannbakelsene i esker er gode, jeg pleier å tømme dem på fat og sikte over melis. kanskje litt basete å drive med i bil da :P henning olsen har pepperkakeis nå, hva med det og kremmerhus kjeks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår barnehage (bare 1-åringer) er det stas med bær, frukt, rosiner, kjeks og de har også fått is :-) Ferdige kaker er fylt med en masse rare greier (bl.a. masse transfettsyrer), så det ville jeg holdt meg langt unna.

 

En boks med is og friske bær/frukt kanskje? Eller ispinner om du ikke har for lang reisevei og barna er store nok til å spise de? Ananas er forresten kjempegodt med vaniljeis - og boksfrukt er helt greit :)

Endret av peacock
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips;) har tenkt litt på en boks med is,strø og bær til... Kan eventuelt ta bursdags feiringen på mandag. Hun har bursdag søndag og barnehagen har sagt d er samme for dem hvilken dag d blir;) men så har jeg jo drevet og sagt til henne i hele dag at d blir i mårra. Hun blir bare 2, men føler at hun forstår.. Så irriterende!! Hun vil jo så gjerne ha rosa kake/muffins og krem... Kanskje best å bare satse på at hun ikke har skjønt at d er i morgen å kjøre på på mandag?? Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips;) har tenkt litt på en boks med is,strø og bær til... Kan eventuelt ta bursdags feiringen på mandag. Hun har bursdag søndag og barnehagen har sagt d er samme for dem hvilken dag d blir;) men så har jeg jo drevet og sagt til henne i hele dag at d blir i mårra. Hun blir bare 2, men føler at hun forstår.. Så irriterende!! Hun vil jo så gjerne ha rosa kake/muffins og krem... Kanskje best å bare satse på at hun ikke har skjønt at d er i morgen å kjøre på på mandag?? Hva ville dere gjort?

 

Jordbæris! Den er rosa :-) Bringebær og jordbær om du finner noen fine og så noe jentestrøssel - finnes fint strøsset med to farger hjerter og sånne med fire typer rosa strøssel i en boks :) Blir så fint så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjøp jordbæris i boks, hjertestrø og kremmerhus. gjør det imorgen, så slipper du tenke på dette i helgen. godt med alt som er gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet løsningen!!;) jeg drar en halvtime før på jobb i morgen, der har jeg d jeg trenger av utstyr(tar med d jeg mangler hjemmefra og kjøper resten på veien) så ordner mannen ungene og kommer innom jobben min og plukker opp en nystekt TORO langpannekake og lever i bhg rundt halv 9-9!;) supert!!!! ja...Torokake! Jeeee...:P Tar ingen sjanser på å misslykkes igjen...);) hehe;) meeen vi har en plan HVIS jeg nå skulle være så uheldig å herpe en Torokake da stikker mannen på ICA/meny og kjøper en ferdig kake;) takk for mange bra tips;) må snart gå å legge meg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, d tror jeg nesten jeg har smakt selv;) jeg er heldigvis ikke så verst på å lage gulrotkake ostekremen! Så tror d blir bra!;) putter i noe rød kondotorfarge, pynter med jordbær/blåbær og sølvkuler kanskje.. Og lys:) eller non stop. Kanskje mer delikat med bær egentlig! Vi får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...