Gå til innhold

har hun tenkt å komme snart tro..? før mamman går på veggen?


englespire

Anbefalte innlegg

Beklager, men dette blir et syteinnlegg...

Nå er jeg i min andre uke av permisjonen, og selv om jeg prøver å nyte det å kunne gjøre hva jeg vil, og ta vare på meg selv så er jeg DRITTLEI!

Egentlig så er jeg i altfor god form, så jeg kunne tenkt meg å jobbet enda...

Jeg har ordnet alt til babyen litt etter litt, slik at jeg ikke skulle stå igjen på slutten med masse jeg ikke fikk gjort - gjett om jeg angrer på det nå?!?

Atpåtil er jeg ferdig med alle julegavene, så jeg kan ikke engang kose meg med det, og ettersom Nav har rotet til utbetalinger av sykepenger, så er det ingen penger på kontoen å ha det moro for heller...

ul - termin er fortsatt nesten to uker unna, mens mens - termin er i morgen, så jeg krysser fingrene for den...

Noen andre som begynner å gå på veggene..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, men andre grunner ;) Har så innmari mye "tegn" på at noe skal begynne, men det dabber av etter 5-6 timer :( Vonde kynnere/smårier i daaaagesvis, nedpress og stikninger utav en annen verden og enda 10 dager igjen til termin(!). Kom uuuut hvis du er klar, lille venn! Dette er tredje barnet, men jeg føler meg like "erfaren" på starten på fødselen som om det skulle være første, med alle disse tulletegnene.

Endret av Wollafruen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også lei, helst med tanke på når det skal starte og hvordan vi gjør det med ungene. Får ubehagelige kynnere flere ganger i timen, var hos jordmor i dag som sa jeg hadde myk mormunn og en cm åpning, så d var bare å vente på riene.. men når har de tenkt å komme? de to siste kveldene har jeg tenkt at det er noe på gang,men det er jo tredjemann som er kjent for å være en luring,så jeg skal vell kanskje gå sånn i mange dager til.. har ni dager til ul termin, førstemann kom ei uke over,mens andremann kom åtte dager før, så håper at jeg får før denne gang og.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å se at det ikke bare er jeg som er lei...

var hos jordmor i dag, en annen enn hun jeg har pleid å gå hos, og hun her var bare ikke på mitt nivå følte jeg...

"min" jordmor vet at jeg er lei, og har vært veldig forståelsesfull, og alltid klart å muntre meg opp, hun i dag klarte det bare virkelig ikke, bare la ut om hvor viktig det var å være tålmodig, og å huske at babyen ikke kom før den var klar....

følte meg faktisk verre etter timen enn før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...