Gå til innhold

Grøsserserie som gikk på TvNorge(?)


Gjest Yzma

Anbefalte innlegg

Noen her som husker en grøsserserie på tvNorge for en del år siden?

 

Husker ingenting av intro eller noe som helst, bare deler av enkelte episoder.

Var 10-12 år da det gikk, og husker det var veeeldig skummelt :P.

 

Ikke Goosebumps eller Er du mørkredd.

Dette var noe med litt høyere kvalitet og bedre skuespill. Ikke en barneserie, som jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

ghost whisperer, haunting/haunted, (amerikansk versjon av åndenes makt), supernatural..kommer ikke på fler i farta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er 23 ;)

 

Det var noe à la Er du mørkredd, altså ikke en fortsettende historie, men "spøkelseshistorier". Tror de varte ca 45-50 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er 23 ;)

 

Det var noe à la Er du mørkredd, altså ikke en fortsettende historie, men "spøkelseshistorier". Tror de varte ca 45-50 minutter.

tror jeg husker det du mener, er 24 år. men hva det het det husker jeg ikke. var vell rundt 12 år når det gikk. var livredd vær gang, men måtte se:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker det veldig godt. Du mener det som handlet om noe forskjellig hver gang? Husker episoder om 'den hvite dame' og en om en druknet sjømann.. "Det spøker" heter det, har lett etter serien selv, men finner den ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det veldig godt. Du mener det som handlet om noe forskjellig hver gang? Husker episoder om 'den hvite dame' og en om en druknet sjømann.. "Det spøker" heter det, har lett etter serien selv, men finner den ikke igjen.

Handlet ikke det spøker om noe som det samme som åndenes makt?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, slik jeg husker det så var det små serier som handlet om noe nytt i hver episode. Ikke dokumentar, men skuespill. Men KAN hende jeg har tatt feil navn da, at det ikke heter 'det spøker'.. Men jeg tror det heter det:) Men vet ihvertfall veldig godt hvilken serie Miryks vil frem til, selv om det ikke hjelper noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, slik jeg husker det så var det små serier som handlet om noe nytt i hver episode. Ikke dokumentar, men skuespill. Men KAN hende jeg har tatt feil navn da, at det ikke heter 'det spøker'.. Men jeg tror det heter det:) Men vet ihvertfall veldig godt hvilken serie Miryks vil frem til, selv om det ikke hjelper noe.

 

 

Du roter nok nå:

 

"I TVNorges nye serie «Det spøker» er det laget rekonstruksjoner av uforklarlige hendelser. Programleder Gunnar Enerkjær presenterer spesielle historier fra hele Skandinavia. Hvem er egentlig den hvite dame på Fredriksteens festing i Halden? Hvem spøker på Granåsen gård i Trøndelag? Hvorfor går en fisker igjen på Gaupeholmen utenfor Lillesand?"

 

Anonym poster: 59662dc66e76648de4a9e81f60dfcbb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, slik jeg husker det så var det små serier som handlet om noe nytt i hver episode. Ikke dokumentar, men skuespill. Men KAN hende jeg har tatt feil navn da, at det ikke heter 'det spøker'.. Men jeg tror det heter det:) Men vet ihvertfall veldig godt hvilken serie Miryks vil frem til, selv om det ikke hjelper noe.

 

 

Du roter nok nå:

 

"I TVNorges nye serie «Det spøker» er det laget rekonstruksjoner av uforklarlige hendelser. Programleder Gunnar Enerkjær presenterer spesielle historier fra hele Skandinavia. Hvem er egentlig den hvite dame på Fredriksteens festing i Halden? Hvem spøker på Granåsen gård i Trøndelag? Hvorfor går en fisker igjen på Gaupeholmen utenfor Lillesand?"

 

Anonym poster: 59662dc66e76648de4a9e81f60dfcbb4

 

Klarer ikke å svare innlegg, irriterende. Anonym #19: det du beskriver her er nettopp det jeg har skrevet at jeg husker fra episodene lenger oppe :) Den hvite dame og fiskeren. Men kanskje det ikke var det Miryks lette etter likevel, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...