Gå til innhold

Lillestrøm-, Fetsund-, Sørumsandområdet. Termin jan-juli 2013?


Jossse

Anbefalte innlegg

Hej! Jag flyttar från Oslo till Fet kommune om någon månad. Vore gøy å lära känna andra som blir föräldraledig i samma period ungefär! :) Jag har termin i mitten av april 2013. Fler i samma område?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Vi har en gruppe for vårbabyer i Lillestrøm-området. Send meg en mld her inne med navn, så kan jeg legge deg til i vår lukkede og hemmelige gruppe på facebook. Ingen kan se at du er medlem eller innhold :) Jeg bor selv på Skedsmokorset og har termin 11. april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin 26 juli og bor i Lillestrøm. Jeg har en gutt på 5 år fra før. Vi flytter til Skedsmokorset til sommeren. Jeg vil gjerne bli kjent med flere i området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin 26 juli og bor i Lillestrøm. Jeg har en gutt på 5 år fra før. Vi flytter til Skedsmokorset til sommeren. Jeg vil gjerne bli kjent med flere i området :)

 

 

Jeg er også nyinnflyttet til Skedsmokorset og har termin i midten av Juli! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin 26 juli og bor i Lillestrøm. Jeg har en gutt på 5 år fra før. Vi flytter til Skedsmokorset til sommeren. Jeg vil gjerne bli kjent med flere i området :)

 

 

Jeg er også nyinnflyttet til Skedsmokorset og har termin i midten av Juli! :)

 

Supert! :) Kjanskje vi kan møtes etter hvert... Hvor gammel er du? Har du barn fra før, etc? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin 26 juli og bor i Lillestrøm. Jeg har en gutt på 5 år fra før. Vi flytter til Skedsmokorset til sommeren. Jeg vil gjerne bli kjent med flere i området :)

 

 

Jeg er også nyinnflyttet til Skedsmokorset og har termin i midten av Juli! :)

 

Supert! :) Kjanskje vi kan møtes etter hvert... Hvor gammel er du? Har du barn fra før, etc? :)

 

Jeg er 32 og har fra før en datter på 13 :)

Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har termin 26 juli og bor i Lillestrøm. Jeg har en gutt på 5 år fra før. Vi flytter til Skedsmokorset til sommeren. Jeg vil gjerne bli kjent med flere i området :)

 

 

Jeg er også nyinnflyttet til Skedsmokorset og har termin i midten av Juli! :)

 

Supert! :) Kjanskje vi kan møtes etter hvert... Hvor gammel er du? Har du barn fra før, etc? :)

 

Jeg er 32 og har fra før en datter på 13 :)

Enn du?

 

Jeg er 34 år og har en gutt på 5 år fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ricola83

Hei! :)

Jeg er ei jente på 29 år som er bonusmamma til en liten tass på 3 år og venter nå mitt første barn i midten av juli 2013. Jeg flyttet til Fetsund for ca 1,5 år siden og kjenner ikke mange på min egen alder her. Vil gjerne komme i kontakt med andre som bor i Fet/Skedsmo/Sørum som venter små til våren/sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vad gøy! Jag vill lära känna så många som möjligt i området! :) Blir trevligare med den långa mammaledigheten då! Är ni andra med i den FB-gruppen också, som Mornado nämner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27. Har en datter på 9 år fra før. Bor i Lillestrøm. Har termin i juli. Jeg vil gjerne bli kjent :-)

 

Supert! Kanskje vi kan møtes etter hvert som det har går litt mer tid. Vi har ikke fortalt om graviditeten til noen enda, vi vil vente til nærmere jul. Nå er jeg 5 uker på vei. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin 26 juli og bor i Lillestrøm. Jeg har en gutt på 5 år fra før. Vi flytter til Skedsmokorset til sommeren. Jeg vil gjerne bli kjent med flere i området :)

 

 

Jeg er også nyinnflyttet til Skedsmokorset og har termin i midten av Juli! :)

 

Supert! :) Kjanskje vi kan møtes etter hvert... Hvor gammel er du? Har du barn fra før, etc? :)

 

Jeg er 32 og har fra før en datter på 13 :)

Enn du?

 

Jeg er 34 år og har en gutt på 5 år fra før :)

 

Nå er jeg 5 uker på vei og skal til legen 11 desember. Jeg har også begynt å bli kvalm og har veldig ømme bryster. Ellers har jeg store problemer med å sove. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 5 uker på vei. Skal ikke til legen før i januar. Men tenkte å ta en tidlig ultralyd uka før jul. Så kan vi pakke inn ultralydbilder til besteforeldre til jul :-)

Har hatt ganske sterke mensliknende smerter siden eggløsning. Veldig vonde pupper, men ellers fin form. Trøtt er jeg også forresten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har termin 26 juli og bor i Lillestrøm. Jeg har en gutt på 5 år fra før. Vi flytter til Skedsmokorset til sommeren. Jeg vil gjerne bli kjent med flere i området :)

 

 

Jeg er også nyinnflyttet til Skedsmokorset og har termin i midten av Juli! :)

 

Supert! :) Kjanskje vi kan møtes etter hvert... Hvor gammel er du? Har du barn fra før, etc? :)

 

Jeg er 32 og har fra før en datter på 13 :)

Enn du?

 

Jeg er 34 år og har en gutt på 5 år fra før :)

 

Nå er jeg 5 uker på vei og skal til legen 11 desember. Jeg har også begynt å bli kvalm og har veldig ømme bryster. Ellers har jeg store problemer med å sove. Du da?

 

Her går dagene veldig sakte..Hehe Har bestilt tidlig UL første uka av desember :) Formen er forsåvidt dalende..trøtt og slapp , dårlig matlyst, halsbrann ++ Mao alt er helt topp! :)) Lurer på når jeg skal ta kontakt med jordmor? Har du tenkt på det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Nu ska fb-gruppen vara sökbar. Jag kan lägga till er om jag får namn att söka på på fb. Måste lägga till er som vän först.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...