Gå til innhold

Fikk min nye angelsound idag, og fann hjertelyd :D 9+4 idag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fann hjertelyd med en gang! For en lykke <3 Trodde ikke det var mulig å høre så tidlig, men måtte jo prøve..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikker på at det ikke var din egen puls?? jeg trodde så mange ganger at jeg fant den, men det viste seg å være min egen puls som banket litt fortere enn vanlig..... og hvis det var babyens, hvor fant du den?

Skrevet

Fant min egen først for å være sikker, og denne hjertelyden var minst dobbel så rask, kunne høre min egen puls i bakgrunnen:) Kjente igjen lyden fra forrige svangerskap, verdens beste lyd <3

Nå var lyden helt nede ved toppen av skambeinet, til min høyre. Jeg er andregangs da, så kan jo være jeg hørte lyd så tidlig siden livmoren er større? Uansett, herlig! <3

Skrevet

Åå, så tidlig?? Jeg har en angelsound fra forrige svangerskap og nå gleder jeg meg virkelig til å prøve den om noen uker!! Iik, så spennende! Sist fikk jeg ikke høre hjertelyd før uke 19, og var megastressa fram til da for å få bekreftet liv. Hadde tenkt å ta tidlig ul denne gangen, men hvis man hører hjertelyd såpass tidlig sparer jeg kanskje de 1200,- kronene :-D

Skrevet

Det er jo bare å prøve :):) Men tror baby må ligge ganske godt til for å høre noe så tidlig, så ikke bli skuffet om du ikke hører noe før. På mitt legesenter vil de ikke lete etter fosterlyd før uke 14 siden de ofte ikke finner noe, men såååå hyggelig å få hilse på litt før :)

Håper du finner lyd du også <3 Hvor langt er du på vei?

Skrevet

De vil ikke det på mitt legesenter heller før uke 16, så jeg måtte vente til UL i uke 19 (som viste seg at var 20+1). Så jeg gikk lenge i uvissa. Kjøpte meg til slutt en angelsound, men kom ikke på den tanken før sånn i uke 18.. Denne gangen er jeg bedre rustet! (og mye mindre stressa!) ;-)

Jeg er 5 uker på vei, så det er leenge igjen enda :-)

Skrevet

Fant min egen først for å være sikker, og denne hjertelyden var minst dobbel så rask, kunne høre min egen puls i bakgrunnen:) Kjente igjen lyden fra forrige svangerskap, verdens beste lyd <3

Nå var lyden helt nede ved toppen av skambeinet, til min høyre. Jeg er andregangs da, så kan jo være jeg hørte lyd så tidlig siden livmoren er større? Uansett, herlig! <3

De vil ikke det på mitt legesenter heller før uke 16, så jeg måtte vente til UL i uke 19 (som viste seg at var 20+1). Så jeg gikk lenge i uvissa. Kjøpte meg til slutt en angelsound, men kom ikke på den tanken før sånn i uke 18.. Denne gangen er jeg bedre rustet! (og mye mindre stressa!) ;-)

Jeg er 5 uker på vei, så det er leenge igjen enda :-)

jkhj

Skal ha nr 3. Husker vi fant den med en dopler sist, men tror jeg var et stykke på vei da jeg fikk låne den. Men husker virkelig ikke hvor langt. Får prøve igjen om en uke og se om jeg kan hør noe da. Regner med at alt er greit, men enigt med deg at det er en deilig lyd :-) så hadde vært kjekt å finne den :-)

Skrevet

For min del har det vært utrolig godt med litt bekreftelse, eller en indikator på at alt er som det skal! Syns det er dumt at så mange som må gå i det uvisse med store bekymringer lenge før de får vite hvordan det går. Forstår jo at å ikke finne hjertelyd kan skape unødige bekymringer om legene leter fortidlig, men sååå beroligende når man hører livstegn <3<3

Og det er jo somregel tidlig i svangerskapet man ønsker livstegn, da man senere vil kjenne spark :)

Snella: Du får smøre deg med tolmod. Vips så er 5 nye uker gått :) 2tette: Alt er sikkert velstand :) Gi tilbakemelding når du finner lyden da? Jeg prøvde idag igjen etter magevondt i går (vet man ikke skal overdrive men...) tok mye lenger tid idag før lyden dukket opp. Så tror jeg skal legge doppleren på hylla noen uker før jeg bruker den igjen, må bare vise samboer først :)

Skrevet

Bestilte min igår... er kjempe spent!! er 10+5 så burde jo være mulig å høre noe snart:) Dette blir veldig spennende!!! Håper det ikke tar mange dagene før den kommer:)

Skrevet

Tok ikke lang tid før den kom i posten :D Jeg bestilte min på fredag, lå i postkassa mandags formiddag :)

Skrevet

Bestilte igår og nå ligger den hjemme å venter på at jeg skal komme hjem fra jobb!!! bestilte fra angelsound. no tror jeg det var...

Samboer hørtes bare oppgitt ut på tlf når han spurte hva som var i pakken.. de mannfolka altså;) he he..

Skrevet

Jeg kjøpte på eBay.. de selger også på Teknikmagasinet tror jeg.

Gjest pizzadilla
Skrevet

Jeg har så lyst på en sånn selv! Er 10+5 i dag og er på min 5 graviditet uten hell. såeee hadde vært greit med litt hjertelyd ja:-)

Skrevet

Jeg selger min Angelsound for 250,-

Hvis noen har lyst, send meg en pm

Skrevet

jippi. i kveld hørte jeg hjertet slå :-) 12 uker i dag :-) Tredje forsøket.. :-)

Skrevet

Herlig <3 Jeg kjøpte på angelsound.no, men ser de selger mye billigere på ebay (under 200kr?), om man har tolmodighet til å vente noen uker på posten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...