Gå til innhold

Inseminering på Rikshospitalet nå for tiden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nei da er det absolutt ikke lenge til! Det går fort det :D Skjønner godt du teller dager, og venter spent :)

Så deilig med ferie! Det blir nok ikke dumt midt oppi alt dette nei :D Blir sikkert godt å bare slappe av, kose seg og tenke på noe helt annet :) Da går tiden fortere også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, gleder oss veldig til å reise bort. Hadde jo ikke trodd vi skulle få forsøk så tidlig da vi bestilte turen. Blir godt å oppleve litt nytt og hente litt ny energi. Bare å håpe at tr ikke kommer før tiden. Da er det mulig vi må vente 4 uker til før vi får forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg! :) Hehe, nei man er jo ikke vant til at ting går kjapt i denne prosessen :P Synes Riksen er veldig flinke der :) Hente ny energi hørtes absolutt ikke dumt ut :D

Hvorfor må dere vente 4uker om den kommer før tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi var veldig fornøyde med Riksen etter samtalen. Følte dem hadde tid til oss, ble ikke samlebåndfølelse.

Hvis den kommer før tiden, må jeg begynne på medisiner tidligere. Også skal jeg ha ul før jeg får sette eggløsningssprøyten. Om tr kommer som forventet regner jeg med det blir ul dagen ettet vi kommer hjem fra storby. Kommer den før tiden vil nok ul bli mens vi er borte. Det går jo ikke.

Så jeg krysser virkelig fingrene for at tr er presis så vi rekker alt. Hadde jo ikke bestilt tur den helga om vi hadde visst dette nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi var veldig fornøyde med Riksen etter samtalen. Følte dem hadde tid til oss, ble ikke samlebåndfølelse.

Hvis den kommer før tiden, må jeg begynne på medisiner tidligere. Også skal jeg ha ul før jeg får sette eggløsningssprøyten. Om tr kommer som forventet regner jeg med det blir ul dagen ettet vi kommer hjem fra storby. Kommer den før tiden vil nok ul bli mens vi er borte. Det går jo ikke.

Så jeg krysser virkelig fingrene for at tr er presis så vi rekker alt. Hadde jo ikke bestilt tur den helga om vi hadde visst dette nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre! Er jo sånn det skal være :)

 

Ah.. Nei det skjønner jeg. Typisk det at sånne ting skjer, når det ikke passer :P Utrolig kjipt om tr skulle finne på å komme før. Får da virkelig ikke håpe det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, håper virkelig den kommer akkurat når den skal. Taper jo alt turen koster om vi velger å avbestille den. Syns vi er for ille. Da må vi heller vente 4 uker ekstra på forsøk. Men nå krysser vi alt for at vi kan få i både pose og sekk denne mnd da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er for ille. Når man først har kjøpt seg tur, må man jo nyte den også! :D Da får dere heller holde ut 4 uker ekstra, selvom det ikke er lett så klart :P Men synes dere kan få i både pose og sekk denne mnd jeg asså! Det har dere fortjent som har ventet og prøvd så lenge! :) Så vi krysser fingrene for at tr kommer når den skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Ja, håper det. Tror egentlig det skal gå bra også om jeg har tolket kroppens signaler riktig.;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F.............. Da hadde tr meldt sin ankomst allerede... 4 dager før tiden.... Føler meg rimelig frustrert nå ja. Må vi nok stå over forsøk denne mnd. Var så absolutt ikke det jeg hadde planer om. Skal ringe inn mens likevel og høre om det ikke er mulig å ta noen av medisinene lengre før ul, slik at jeg likevel kan få forsøk nå. Tror ikke det er mulig, men må bare høre med dem.

Litt av en start på helga. Jeg som sto opp glad og fornøy over at det nå var helg og ikke så lenge igjen til verken ferie eller forsøk. Nå føler jeg bare sinne og frustrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde man pratet med Riksen. Får vite mer på mandag. Hun skulle høre med legene om jeg kunne ta en ekstra dag på sprøyter. Dersom det gikk begynner jeg på pergotime nå på tirsdag og vi får forsøk i uka etter. Håper håper håper. Blir ei lang helg å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei?? Så utrolig kjiiiipt!! :( Vi har bytta vi da, jeg er 5 dager på overtid jeg nå..

Off, det var trist å høre! Typisk det når det ikke passer sånn.

 

Godt å høre at det KANSKJE går allikevel da :) Får virkelig håpe at Riksen har en løsning for dere, så det kan bli forsøk! :) Skjønner deg kjempe godt! Uff ja, blir en lang helg dette nå. Føler med deg!! Vi krysser fingre og tær!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, var utrolig kjipt dette. Har gått rundt å vært sur og grinete hele dagen. Hehe. Og med nervene i spenn frem til jeg kunne ringe dem. Blir vel å fortsette på dette viset frem til mandag. Håper virkelig legene sier vi kan få forsøk. Krysser alt som krysses kan jeg ;)

Skulle gjerne fått noen av dine "overtidsdager" jeg ;) Så hadde vi vært sikret forsøk denne mnd og du slapp så lang ventetid på ul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg! Ikke morro når noe man har gledet seg til såå lenge plutselig går i vasken. Får bare håpe dere får en god nyhet på mandag, så all helg-nervene var verdt det :)

Ja jeg gir deg mer enn gjerne mine overtidsdager :D Nemlig! Så synes godt de kunne byttet om på oss asså :P hehe.. Vi er midt i pakking og flyttestress, så er vel derfor den lar vente på seg tenker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stress kan gjøre mye med kroppen. Er vel spenning i forbildelse med forsøk som har kortet ned siste syklus for meg.

Håper så inderlig vi får forsøk nå. Hvis ikke, blir det ikke før i april.. I mars kommer påsken og da gjør dem ikke forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nemlig det. Så spørs om ikke det er all spenningen hos deg også som har satt igang tr tidligere :) Kroppen er noe merkelig greier :P hehe.. Håper virkelig dere får positiv nyhet på mandag asså! Kjedelig å måtte vente heeelt til april :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo så lenge til april. Spesielt siden vi er så nær vårt første forsøk nå.

Men i kveld skal jeg legge alle tanker til side og kose meg. Biff-kveld med venner av oss :) Så får vi bare ta resten som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja klart det. Godt å besøke venner og finne på litt annet da, så man får litt annet å tenke på :)

 

Hvordan har det gått idag forresten, slipper dere å vente? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA........ Vi får forsøk denne mnd :D Begynner på pergotime i morgen :) Åjåj så spent jeg er ;) Er litt uvirkelig at det er oppstart nå allerede. Var begynt å forberede med på å vente 2 mnd til.

 

Hadde ei fin helg til tross for alle bekymringene ;) Men jeg og mannen min har pratet MYE og dette og følelsene våre rundt det. Dagen i dag har faktisk vært den lengste. Fikk ikke vite noe før nå kl 1600.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, såå braa!!! :D Det var godt å høre!! Imorgen allerede ja, da blir det fort virkelig vet du :) hihi..

 

Off, ja da skjønner jeg dagen var lang. Enda godt det endte med glede :D Ordentlig morro! Da blir det spennende tider fremover!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er så spennende nå. Skal ha ul neste tirsdag og så blir det forhåpentligvis inseminasjon en av dagene etter det :) Er så uvirkelig. Går rundt her og stråler som ei sol nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg veldig godt!! :D Du har jo all grunn til å smile og glede deg nå:) Dette blir spennende!! Hold oss oppdatert! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal holde dere oppdatert jeg ja :) Har jo lyst til å prate om dette med hele verden nå, selv om vi har valg å ikke si det til noen.

Har jo dere her inne, så da får jeg jo dekket den værste pratelysten ;) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...