Gå til innhold

Noen som har vært\skal på 3D ul?


1h11h1

Anbefalte innlegg

Jeg var i går, og selvom frøkna ikke var så villig fikk vi noen fine bilder syntes jeg! Jeg må sitte å se på bildene hele tiden, er så rart at ett menneske lever inne i magen<3 hun veier forresten ca 1 kg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal 13.nov og skal ha med kommende mormor, morfar og tante. De gleder seg skikkelig! Jeg gleder meg også, selvsagt, men har jo allerede sett han på vanlig ultralyd. Blir uansett spennende å se i 3D og se o han ligner når han kommer ut :) Bare drøye 2 uker til vi skal hilse på igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i går selv :) Lå en vakker liten Prins der <3. Fikk ikke så mye bra bilder,fordi han skulle vise frem hånda si hele tida :) Kjempe herlig hånd da :). Fikk 2 bra bilder av Ansiktet, og resten var av andre ting :). Han veier ca 1100 gram og er uke 26 + 1 dag idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal 16 november!! :-) Da er mormor og niese på 5 år invitert med!! Blir stor stas det så gleder oss veldig!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst, men er litt redd for at bildene ser ekle ut. Hva syns dere? Kan dere anbefale noen klinikker i Oslo / Akershus? Jeg er nå i uke 25.

Endret av skytten1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på Ul sist torsdag og fikk i 3D men lillegutt var ikke helt enig om å bli sett på, skal tilbake om 3 uker for ny.

så godt å slippe å betale for alle disse UL. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er vel gratis om man blir hensvis av lege :)

 

Hvilken uke er det lurt å ta 3d i?

Endret av castoslo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En del klinikker tilbyr nytt forsøk gratis dersom baby ikke vil vise seg frem eller de får tatt de målingene som er vanlige å ta i forhold til størrelse, hjerte, lunger/nyrer/tarm osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 3d på tirsdag. Hadde med kommende mormor, morfar og tante. De storkoste seg :) Det var hyggelig å hilse på lillegutt igjen. Han lå med foten foran ansiktet en stund, men fikk til slutt en del bra bilder :) Han ligger med hodet ned her og det kan han godt fortsette med. Lå nesten midt på vekstkurven og termin ble samme som oul. Herlig opplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på 3d! Knotten har lagt seg med hodet ned og var ikke helt villig til å vise seg frem. Tok armer, bein og navlestreng foran ansiktet for mest å gjemme seg bort!! Tihii!! Så skal faktisk tilbake på tirsdag for å se om vi får bedre ansiktbilder da!! Kommende mormor var med og syns det var veldig facinerende!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal førstkommende onsdag. Tydeligvis mange som ikke får gode bilder, og det er jo synd. Får håpe datteren vår er mer samarbeidsvillig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på toesdagen å fikk mange herlige bilder, selv om han var med hendene i ansiktet nesten hele tiden. Men er jo koselig å se hvordan han faktisk ligger der inne, sutter på tommelen og holder seg for øynene osv.. det var en fantastisk opplevelse <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får du gratis ul da? Ja foruten ordinær ul som alle får da! :-)

 

jeg går hos fødestua i nærheten og der er det alltid gratis for gravide,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg var på ul sist så ble det bestemt at jeg skal på ul hver 14 dag fremover, her ligger lillegutt med rompa ned og har fått gode og stor bollekinn. her er di redd for prematur fødsel pga av harde kynnere derfor så ofte og morkakeløsning ved siste svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

På vår første 3d UL i forrige uke lå hun med ansiktet inn mot ryggen + begge hendene foran ansiktet. Fikk komme tilbake i dag (gratis) med nøyaktig samme resultat. Så absolutt ingenting av ansiktet, kun litt av armen og føttene.. Skikkelig skuffende. Fikk tilbud om en tredje (gratis) sjekk i slutten av uken, men det er såvidt jeg gidder. Angrer på at jeg betalte for dette, og tror ikke jeg vil anbefale 3d for andre - ser jo at de fleste her inne har fått dårlige / mangelfulle bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...