Gå til innhold

November


Puma - sprekker snart!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2.sprøytedag her også i dag. UL 2.11 og uttak på Maigaard 5.11 hvis alt går etter planen.

3.forsøk for min del. Godt å være igang med sprøytene. Bare 8 stykk igjen forhåpentligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Utrolig nok 2.sprøytedag her også! UL den 2.november. 1.forsøk på meg. Godt å være igang ja, var rimelig nervøs for å sette sprøyte på meg selv, men det gikk jo fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å sette sprøytene selv, men har heldigvis en avtale med med min søster om at hun skal gjøre det.. Livredd sprøyter, men må mann så må mann:)

 

Spent på ul og veien videre derfra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere! Bare nye navn her for min del, men det betyr omtrent at mine følgesvenner fra tidligere har blitt gravide. ;) Har ikke vært mye på Bim i det siste, og skriver få innlegg, men nå nærmer det seg uttak, så da er det jo alltid litt spennende... Lykke til alle oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at dette er lykkemåneden ja! :) Er det foresten noen som har begynnt å kjenne noe "aktivitet"? Det er kanskje litt tidlig etter 3 sprøyter, og man kanskje ikke kjenne at eggene vokser uansett? Er mitt første forsøk så vet liksom ikke helt hva jeg skal forvente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her, jeg også. 1. syklusdag i dag, så da skal vi akkurat rekke det innen laben stenger på riksen 12. november!

 

Regner med sprøyteoppstart på tirsdag. Blir 2. uttak for vår del.

 

Har hatt pause fra både BIM og prøving i nesten ett år, og ser at det nesten bare er nye fjes her for min del også. Min kone må sette sprøyter på meg, klarer ikke gjøre det selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke kjenne etter denne gangen jeg. Tenker minimalt på forsøket foreløbig. Sikkert et selvforsvar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende, dette her. Absolutte deadline for uttak blir fredag 9. november, altså dag 13 i syklusen, for å rekke det innen laben på Rikshospitalet stenger.

 

Jeg satser på at ihvertfall ett er modent og klar på dag 13, så får det heller være om det ikke blir like mange egg ut. Alternativet er å vente til over nyttår, og det er egentlig ikke et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Starter med kortregime på fredag. Uttak antas å være 12 nov.

Uttak nr 5 på søskenforsøk.

Skal i tillegg prøve med hcg-støtte pga mange kjemiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var til scanning idag og mine follikler har økt både i mengde og størrelse! Jeg lurer på om det er normalt å ha størrelser på 22,41 og 26,12?

 

Skal ta ut egg til onsdag og innsett på fredag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i gang med frys i november. Så har jo ett rolig forsøk, ingen medisiner utenom progynova når mens kommer om ca 14 dager, samt progestan etter det! :) Innsett i uke 48, om alt går bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, andre UL i dag, sprøytedag 10 - håper på uttak mandag. Så bra ut onsdag. Tror legen brukte uttrykket "perfekt stimulering". Håper på perfekt fortsettelse..

 

Dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har fått time til uttak på mandag:):) Gleder meg faktisk.. Er førstemann i ilden den dagen, og det er like greit med tanke på nervene..

 

Fikk egentlig vite at jeg var klar for uttak i morgen, men sykehuset her jeg bor har ikke egguthenting i helger, såå får smøre meg med tålmodighet til mandag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! Bare nye navn her for min del, men det betyr omtrent at mine følgesvenner fra tidligere har blitt gravide. ;) Har ikke vært mye på Bim i det siste, og skriver få innlegg, men nå nærmer det seg uttak, så da er det jo alltid litt spennende... Lykke til alle oss! :)

 

Jeg husker deg fra tidligere forsøk :) Jeg har ikke blitt gravid, enda!!! Masse lykke til med dette forsøket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mars! Trodde du ble gravid i høst jeg? Kjenner igjen nicket ditt ja, men hadde ønsket at du slapp å være her inne mer. Hva er planen din videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var til scanning idag og mine follikler har økt både i mengde og størrelse! Jeg lurer på om det er normalt å ha størrelser på 22,41 og 26,12?

 

Skal ta ut egg til onsdag og innsett på fredag..

 

Det er vanlig for meg med den størrelsen. Men hadde bare ett egg i gangen jeg da. Vondt nok det, tørr ikke tenke på flere på den størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed fra CFC at folliklen på over 26 mm ikke var for stor da jeg var der for uthenting. Da jeg var innom igjen for innsetting, kom kontra-beskjeden om at den var for stor og ikke kunne brukes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå gått 6 dager på Gonal-f og Orgalutran i 3 dager. Var på kontroll på fredag, og der viste det to folikler på ca 10mm og en del små som ikke hadde begynt å vokse enda.

 

Egentlig for tidlig med kontroll etter bare tre dager på sprøyter, det sa både sykepleieren da hun satte opp timen og legen før hun tok ultralyd, så skjønner egentlig ikke hvorfor de ikke bare utsatte til mandag. Jaja, de har sikkert sine grunner.

 

Ellers er ikke miraklenes tider forbi. Jeg har jo nektet å sette en eneste sprøyte selv, etter det mildt sagt mislykkede forsøket på å sette den første Menoplusprøyta selv for nesten to år siden. På lørdag skulle derimot min kone være borte klokken ni (det var visst plutselig viktig at Orgalutran ble satt rundt klokken ni på morgenen, jeg synes å husket at jeg satt den på ettermiddagen sist, uten at noen hadde spesifisert så mye), så vi skulle sette den i halv åtte tiden, men det glemte vi jo helt, så da måtte jeg til pers selv, og det gikk overraskende bra.

 

Ny kontroll i morgen, da blir det spennende å se om det har skjedd noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med uttak, 12 egg ut. Innsett onsdag. Litt rusa av medisinene enda, kjenner jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...